ביצע מעשים מגונים ותקף מאבטחים: כתב אישום יוגש נגד תושב ראשון לציון

החשוד, בן ה-33, הגיע לחנות בגדים בקניון עזריאלי, הסיט את הוילון והציץ לאישה שמדדה בגדים תוך כדי שהוא מספק את עצמו מינית • כאשר מאבטחי הקניון ניסו לעכבו הוא תקף אותם וניסה להימלט - וגרם חבלה חמורה לאחד מהם

חשוד במעשים מגונים תוקף מאבטחים בקניון עזריאלי // דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז תל אביב צפויה להגיש מחר (שני) כתב אישום נגד תושב ראשון לציון בן 33, בעקבות אירוע אלים שהתרחש בקניון עזריאלי בתל אביב לפני כשבועיים. החשוד מואשם במעשים מגונים, פגיעה בפרטיות וחבלה חמורה.

על פי החשד, ב-30 בספטמבר 2024, נכנס החשוד לתאי מדידה בחנות בגדים בקניון עזריאלי. הוא הסיט את הווילון בתא המדידה והציץ לאישה שמדדה בגדים, תוך שהוא נוגע באיבר מינו לשם סיפוק מיני.

קניון עזריאלי (ארכיון), צילום: דודו גרינשפן

כאשר מאבטחי הקניון ניסו לעכב את החשוד בעקבות דיווח על מעשיו, הוא תקף אותם וניסה להימלט. במהלך העימות, גרם החשוד לאחד המאבטחים שברים בפנים ובארובת העין, פציעות שהצריכו טיפול רפואי ואשפוז בבית חולים.

בניסיון לעצור את התקיפה, ירה אחד המאבטחים לעבר פלג גופו התחתון של החשוד. המשטרה שהגיעה למקום בעקבות דיווח על ירי, עצרו את החשוד לאחר שפונה לקבלת טיפול רפואי.

בסוף השבוע שעבר הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד, ומחר כאמור צפויה פרקליטות מחוז תל אביב להגיש נגדו כתב אישום בגין העבירות החמורות המיוחסות לו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר