אישום: הומלס שלא קיבל כסף ברמזור - וניפץ שמשות של רכבים | צפו

הוגש כתב אישום נגד קבצן בן 35, מפתח תקווה בגין עבירות של חבלה במזיד ברכב ותקיפה הגורמת חבלה של ממש • לחובת הנאשם הרשעות קודמות בין השנים 2009-2019 בגין עבירות אלימות, רכוש, סמים ועוד והוא אף ריצה עונש מאסר של ממש לתקופה של 18 חודשים

הומלס תוקף רכב בצומת לה גווארדיה . צילום: ללא

לבית המשפט השלום בתל אביב, הוגש כתב אישום נגד קבצן בן 35, מפתח תקווה בגין עבירות של חבלה במזיד ברכב ותקיפה הגורמת חבלה של ממש זאת לאחר שבשני מועדים, קיבץ נדבות בצומת מרכזית בשעות בהן רכבים רבים במקום, ומשלא קיבל כסף מהמתלוננים אשר עמדו בצומת עם רכבם, ניפץ את שמשות רכבם באמצעות בקבוק זכוכית או אבן.

הומלס תוקף רכב בצומת לה גווארדיה

על פי כתב האישום בשבועיים האחרונים ארעו מספר מקרים, כאשר באחד מהם אישה שהיתה יחד עם ילדיה ברכבה, ברמזור בכביש איילון דרום בפנייה שמאלה לרחוב לה גרדיה בתל אביב, הופתעה על ידי קבצן שניגש לחלונה הנאשם וביקש ממנה צדקה. המתלוננת הביאה לו מטבע וסגרה את החלון. בהמשך, פנה אליה הנאשם וביקש ממנה עוד כסף, והמתלוננת סימנה לו באמצעות ידה כי אין לה עוד כסף להביא לו. בתגובה, נטל הנאשם בקבוק זכוכית וניפץ אותו על חלון רכבה של המתלוננת בצד בו ישבה, ובנה של המתלוננת יצא מהרכב בבהלה על מנת להזעיק עוברי אורח.

כתוצאה מכך נופצה שמשת החלון הקדמי השמאלי של הרכב. וכמו כן, נגרמו למתלוננת שריטות בידה. באותו זמן לערך, ניגש הנאשם לחלון רכב בו ישבה מתלוננת אחרת וביקש ממנה צדקה כאשר היא לא פתחה את החלון. הנאשם היכה במכת אגרוף בחלון שמשת הנהג וניפץ אותו. כתב האישום מציין גם מקרה נוסף שבוע קודם לכן, כאשר אישה באותו מיקום עמדה עם רכבה והנאשם ניגש לחלונה, הניף אבן והטיח אותה על השמשה השמאלית הקדמית ולמתלוננת נגרמו שריטות בידה.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים צויין כי לחובת הנאשם הרשעות קודמות בין השנים 2009-2019 בגין עבירות אלימות, רכוש, סמים ועוד והוא אף ריצה עונש מאסר של ממש לתקופה של 18 חודשים. "מסוכנותו של המשיב כלפי כולי עלמא, הנובעת ממעשיו כמפורט בכתב האישום, בשילוב עם מצבו הנפשי, מקימים עילת מעצר מוצקה", נכתב בבקשת המעצר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר