איתן לשם דימנט

גרר קטין ממסיבת טבע לרכבו, וביצע בו עבירות מין חמורות: כתב אישום הוגש נגד איתן לשם דימנט

המתלונן, כבן 17, השתתף במסיבת טבע כשפגש את הנאשם • הוא שכב לישון בשעות הבוקר על מחצלת לפני נסיעתו הביתה, כשהיה תחת השפעת אלכוהול • דימנט ניגש אליו והציע לו להיכנס לרכבו, ולמרות סירובו, הרים את המתלונן והוביל אותו • הם הגיעו לביתו של דימנט שם ביצע בו מעשים מיניים חמורים

[object Object]

כתב אישום הוגש בית המשפט המחוזי בירושלים כתב נגד איתן לשם דימנט, שביצע עבירות מין חמורות בקטין כבן 17 ביולי האחרון.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אביעד דוויק מפרקליטות מחוז ירושלים, לאחר מסיבת טבע בה השתתף המתלונן בחורבת חנות שליד היישוב מטע הוא שכב לישון בשעות הבוקר על מחצלת לפני נסיעתו הביתה, וזאת לאחר ששתה אלכוהול במסיבה. הנאשם, שהיה במקום, ראה את המתלונן שוכב על הרצפה, ניגש אליו ואמר לו שיבוא לרכב שלו.

בית המשפט המחוזי בירושלים, צילום: אורן בן חקון

המתלונן שאל מדוע עליו לעשות זאת, והנאשם השיב כי חם במקום שבו המתלונן שכב. המתלונן אמר לנאשם כי הוא לא מעוניין לבוא עמו וביקש מהנאשם כי יעזוב אותו על מנת שיוכל להמשיך לישון. הנאשם שב והפציר במתלונן לבוא עמו לרכב מספר רב של פעמים ובמשך דקות ארוכות, אמר כי ברכב יש מזגן וכי יהיה למתלונן נעים יותר ברכב, אך המתלונן שב ואמר לנאשם מספר רב של פעמים כי הוא לא מעוניין בכך.

בשלב מסוים, הנאשם הרים את המתלונן מהמקום בו הוא שכב והוביל את המתלונן לרכבו שהיה בקרבת מקום, כאשר בדרך המתלונן והנאשם חיפשו את הכיפה שאבדה למתלונן. לאחר שהנאשם הגיע עם המתלונן לרכבו, הושיב הנאשם את המתלונן ברכב. הנאשם נסע עם המתלונן לביתו כאשר במהלך הנסיעה המתלונן חש ברע, שכב מעורפל ברכב ואף לא ידע לאן הנאשם לוקח אותו.

עצור, אילוסטרציה, צילום: יהושוע יוסף

כשהגיעו אל הבית, הנאשם הוביל את המתלונן מהרכב לתוך הבית, וזאת כאשר הנאשם מבחין כי המתלונן מעורפל, לא מודע למעשיו ולא יכול לתת הסכמה חופשית למעשים מיניים. בבית השכיב הנאשם את המתלונן על מזרון שהיה על רצפת הבית וביצע בו מעשים מיניים חמורים. המתלונן התעורר והבחין במעשיו של הנאשם, צעק אל הנאשם "איה איה" וכן כי "זה לא נעים לו" ואף התחנן בפני הנאשם מספר פעמים שיפסיק במעשיו אך הנאשם המשיך במעשים המיניים החמורים. לאחר מכן, בסביבות השעה 17:00, החזיר הנאשם את המתלונן שהיה מטושטש לאזור המסיבה והמתלונן חזר לביתו באופנוע שהשאיר במקום. הנאשם נתן למתלונן מספר טלפון שגוי וזאת על מנת שלא יוכל לאתרו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו