גוטליב התפרצה לעבר ברסלר, השופט יצא מהאולם - והדיון הסתיים

במהלך הדיון התפרצה גוטליב לעבר ברסלר: "בגדת במולדת" - והשופט יצא מהאולם • פעילי ימין שנכחו בדיון צעקו כי היא "תכננה הפיכה צבאית ופגעה בשב"כ" • השופט ייתן החלטה בהמשך אם הפרסומים של חברת הכנסת חוסים תחת החסינות

פעילי ימין נגד שקמה ברסלר בביהמ"ש // צילום: אפרת פורשר

סערה בדיון על תביעת לשון הרע שהגישה שקמה ברסלר נגד ח"כ טלי גוטליב: בזמן הדיון הבוקר (שלישי) עזב השופט את האולם בבית המשפט בלוד פעמיים לאחר שגוטליב התפרצה כמה פעמים לדבריהם של ברסלר ועורך דינה. בהמשך הדיון ניסה השופט לברר האם הבעת דעה של הח"כית נגד ברסלר נמצאת תחת החסינות, אולם גוטליב לא נתנה לו להשלים משפט, והשופט יצא החוצה בשנית.

בעקבות התנהגותה של חברת הכנסת הסתיים הדיון מבלי שהושלמו הטיעונים. השופט יתן בהמשך החלטה בשאלה האם הפרסומים של גוטליב חונים תחת החסינות ולכן יש למחוק את התביעה נגדה.

גוטליב וברסלר בבית המשפט, צילום: יהונתן שאול

גם במהלך הפסקת הדיון הרוחות סערו כאשר ח"כ טלי גוטליב ופעילי ימין נוספים האשימו את ברסלר ב"בגידה במולדת" ובאחריות לטבח 7 באוקטובר. תומכי גוטליב צעקו לעברה "אתם עושים הפיכה צבאית אחרי שחברים שלנו נורו" ו"מי שם אותך לפגוע בשב"כ". 

ברסלר הגישה בפברואר, תביעת לשון הרע בסך 2.6 מיליון שקל נגד ח"כ גוטליב ושישה פעילי רשת נוספים אשר שיתפו את דבריה, וביניהם מני אסייג וסמדר הילה שמואלי.

בכתב התביעה נכתב: "תובענה זו מוגשת נוכח אסופת שקרים בוטה, קונספירטיבית ומעוררת חלחלה שהופצה בעניינם של התובעת ובן זוגה (שהינו עובד ציבור). בלב הפרסומים, עלילת דם כנגד התובעת והאשמתה בבגידה במולדת, בקשר עם ארגון הטרור חמאס, ובאחריות לטבח הנורא שביצעו מחבליו ביום 7.10". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר