"אגיע ליפו ואירה לך כדור בראש": אישה איימה לרצוח את שופט העליון חלאד כבוב ואת בנו עורך הדין

על פי כתב האישום, הנאשמת, תושבת רמת גן בת 39, איימה מספר פעמים על אמיר כבוב, עורך דין במקצועו ובנו של שופט העליון • "אגרום לכם לשלם בריבית דריבית"

השופט חאלד כבוב. צילום: יוסי זליגר (ארכיון)

כתב אישום הוגש לבית משפט השלום בתל אביב נגד שרון חירות חי, תושבת רמת גן בת 39. בכתב האישום נכתב, כי ביום בחודש שעבר התקשרה הנאשמת אל אמיר כבוב, עורך דין במקצועו ובנו של שופט העליון חלאד כבוב. ואמרה לו: "כדאי לך לשמוע מה אני אומרת, כי אם לא תעשה מה שאני אומרת לך אני אגיע ליפו ואירה לך כדור בראש".

בהמשך הוסיפה: "אם לא לך אז לזה שיושב בבג"צ", כשהיא מתכוונת לאביו שופט העליון. על כך נכתב בכתב האישום: "הנאשמת התקשרה למספר הטלפון של המתלונן ואיימה עליו בפגיעה שלא כדין בגופו ובגופו של אביו".

"אם לא לך אז לזה שיושב בבג"צ". בית המשפט העליון (ארכיון), צילום: יונתן זינדל/פלאש90

בנו של השופט כאבוב ניתק את השיחה אך בהמשך התקשרה אליו חירות חי שלוש פעמים נוספות. משלא לא ענה לה היא שלחה אליו מסרונים מאיימים. בהם כתבה למשל: "אתה תתחיל להבין שעשית טעות", ו- "גרמתם לי לעזוב תואר, אני אגרום לכם לשלם בריבית דריבית".

לפי כתב האישום אין היכרות מוקדמת בין חירות חי לבין שופט העליון ובנו. הבן אמיר גם לא ייצג אותה כעורך דין. היא נאשמת בעבירה של איומים.

שופט העליון חלאד כבוב נולד ביפו למשפחה ערבית מוסלמית. הוא עסק בערכת דין ובשנת 1997 מונה לכהונת שופט בבית משפט השלום בנתניה. בשנת 2003 קודם ומונה לשופט בבית משפט המחוזי בתל אביב. הוא היה מועמד מספר פעמים לעליון ובשנת 2022 מונה לתפקיד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר