זריקת החול על בן גביר: במשטרה יגישו כתב אישום נגד נועה גולדנברג - כבר מחר

לאחר הארכת המעצר ושחרורה למעצר בית, הצעירה שהשליכה על פי הטענות חול לעבר השר בן גביר תואשם על ידי המשטרה בתקיפת עובד ציבור • דובר המשטרה החדש: "אין הבדל בחוק בין חול לברזל"

נועה גולדנברג אחרי חקירה משטרה על תקיפה זריקה חול על איתמר בן גביר ב חוף ים ת"א. צילום: יהושע יוסף

המשטרה הודיעה לעורך הדין ניר אלפסה, סנגורה של נועה גולדנברג, שמחר (שני) בשעה 11:30 בבית משפט השלום בת"א תגיש התביעה המשטרתית כתב אישום על אירוע השלכת החול על השר איתמר בן גביר.

אמה של החשודה: "הצדק ניצח, הצבע חזר ללחיים - אני רק מחכה לחבק אותה" // איציק סבן

האירוע התרחש כאשר הגיע השר בן גביר יחד עם משפחתו וילדיו הצעירים אל סיור בחופי העיר תל אביב, מלווה במאבטחים וגורמי משטרה. הגעת השר למקום גרמה להתרגשות וסערה, כאשר חלק מהנוכחים בחוף ביקשו להצטלם ולהתחבק עם השר.

אנשים נוספים שהיו בחוף צעקו לעברו קריאות גנאי ועל פי החשד צעירה ששהתה בחוף גם היא, זרקה על פי הטענות חופן של חול רטוב לעבר השר בן גביר, שפגע בו ובאנשים סביבו.

השר בן גביר בביקורו בחוף הים בתל אביב, צילום: מתוך פייסבוק

המשטרה לקחה את הצעירה מהמקום לחקירה ולמעצר, ומעצרה הוארך על ידי בית המשפט עד לצאת השבת כאשר שוחררה למעצר בית, כעת מודיעה המשטרה לעורכי הדין של הצעירה ומשפחה כי בכוונתם להגיש נגדה כתב אישום חמור באשמת תקיפת עובד ציבור.

דובר המשטרה החדש, סנ"צ אריה דורון: "החשודה בתקיפת בן גביר מסוכנת, החוק לא מבחין בין חול לברזל". עוד אמר: "האמת הייתה תקיפה של עובד ציבור, שר בממשלה, המשטרה פעלה כפי שמצופה ממנו שתוקפים עובד ציבור, חול בחוף הים, החקירה לא הייתה מגיעה לאן שהגיעה אם החשודה הייתה משותפת פעולה. המשפחה שלה וכל מי שהיה צריך קיבל בזמן אמת מידע איפה היא נמצאת".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר