כתב אישום: ויכוח סתמי הפך לקטטה המונית, שבמהלכה נדקר אדם

תושב חולון בן 25 היכה זוג אחים ודקר אחד מהם במותנו • כתוצאה מכך, קורבן הדקירה נאלץ לעבור כריתת כליה

סכין מגואלת בדם . צילום: דוברות המשטרה

תושב חולון בן 25, היכה ודקר זוג אחים בקטטה שפרצה ברחוב נחלת בנימין בתל אביב. הבוקר (יום שלישי) הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום, לפני כשבועיים, בשעת לילה מאוחרת, שהה הנאשם יחד עם שלושה חברים ברחוב נחלת בנימין בתל אביב. באותה עת שהו במקום שני אחים יחד עם חבר נוסף שלהם. בשלב מסוים שתי החבורות החלו לדבר ביניהן ולאחר מכן השיחה הפכה לקטטה.

הנאשם עמד מאחורי אחד האחים, התנפל עליו וחנק אותו בחוזקה בשתי ידיו, בשעה ששני חבריו היכו את האח באמצעות מכות אגרוף לפניו. גם הנאשם היכה אותו בפניו.

ניידת משטרה (אילוסטרציה). החשוד הכחיש את מעורבותו בדקירה, צילום: דודו גרינשפן

כאשר האח הצליח להשתחרר מאחיזתו של הנאשם, שלף סכין מתקפלת שהייתה ברשותו והחזיקה בידו. כאשר הקטטה הפכה להיות המונית, הנאשם ניגש לאח השני כשהוא אוחז בסכין ומכסה את פניו באמצעות חולצתו. הוא דקר אותו דקירה חודרת במותן.

בחקירתו, הכחיש שנכח במקום האירוע, לא זיהה את עצמו במצלמות ושמר על זכות השתיקה לאורך מרבית חקירותיו. בבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין כי לחשוד אמנם אין עבר פלילי, אולם טיב העבירות ונסיבות ביצוען מלמדים במובהק על מסוכנותו, שעה שלא הסתפק בתקיפה ובגרימת חבלות ממשיות למתלונן אחד כחלק מחבורה, אלא הסלים את התנהגותו במהלך האירוע שעה ששלף סכין מתקפלת ועשה בה שימוש בכך שדקר אדם אחר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר