קרע בעם: משפחות שכולות יעתרו נגד שביתת ההסתדרות - "ניצחון לחמאס"

משפחות חטופים ומשפחות שכולות, חברי פורום הגבורה ופורום תקווה, יגישו הערב עתירה לבית הדין לעבודה בדרישה למנוע את שביתת ההסתדרות עליה הכריז יו"ר ההסתדרות, ארנון בן דוד • המשפחות טוענות שהשביתה הנוכחית אינה עוסקת במאבק לשיפור תנאי העבודה "יו"ר ההסתדרות תוקע סכין בגב הלוחמים"

פורום גבורה מול משרד ראש הממשלה. צילום: אורן בן חקון

פרסום ראשון: משפחות חטופים ומשפחות שכולות, חברי פורום הגבורה ופורום תקווה, יגישו הערב (ראשון) עתירה לבית הדין לעבודה, בדרישה למנוע את שביתת ההסתדרות עליה הכריז יו"ר ההסתדרות, ארנון בן דוד. השביתה מעוררת זעם רב בקרב המשפחות, שבני משפחתם מצויים בשבי או קיפחו את חייהם בקרב.

פורום "תקווה", צילום: אורן בן חקון

לטענת המשפחות, השביתה איננה נובעת ממאבק לגיטימי על זכויות העובדים, אלא נועדה לקדם אינטרסים פוליטיים אישיים של בן דוד. "במקום לתמוך במאמץ הלאומי, בוחר יו"ר ההסתדרות לתקוע סכין בגב הלוחמים", טוענים יוזמי העתירה. הם מוסיפים כי ההחלטה לבצע את השביתה בעיצומה של מלחמה קיומית היא פסולה ואנטי דמוקרטית, ומהווה ניסיון להשתמש בכוחם של משפחות החטופים והמשפחות השכולות כדי ללחוץ על הממשלה.

"ההחלטה המבישה הזו, אשר לוקחת אנשים, בעלי דעות ורקעים שונות שלחמו יחד כתף אל כתף בשדות העוטף ומשתמשת בהם כדי להפעיל לחץ על הממשלה להיכנע לדרישות ארגון הטרור הרצחני חמאס- היא פסולה ואנטי דמוקרטית".

"ביומרנות גדולה מדברים בשמו של העם כולו ומוסיפים קושי וסבל עם שימוש ללא אישורם בשמם של משפחות חטופים ומשפחות שכולות. כדי לקדם את מטרותיהם הפוליטיות פועלים בכוח ליצור אנדרלמוסיה וקרע בעם. כוחניות וסתימת הפיות איננה הדרך להשבת בנותינו ובנינו החטופים הביתה", אמרו.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד מודיע על שביתה במשק, צילום: דוברות ההסתדרות

מדוברות פורום תקווה נמסר: "נדהמנו לגלות שארנון בן דוד החליט להעניק פרס לארגון הטרור חמאס בדמות שביתה כללית במשק, לאחר רצח שישה מיקירנו. שביתה זו תגרום להפסדים של מיליארדי שקלים ותעניש את אזרחי ישראל, במקום להילחם באויב".

פורום הגבורה, המייצג את משפחות חללי מלחמת חרבות הברזל, הוסיף: "במלחמה קיומית זו, עלינו לתמוך בלוחמינו, בצה"ל ובממשלה. לא ניתן לאף אחד לשרוף את המדינה או לפגוע במאמצי המלחמה. לא ניתן לסינוואר תמונת ניצחון בכך שנשבית את המשק בישראל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר