הצהרת תובע: התקינו מצלמות בתאי שירותים בחוף הים ובמסיבות ותיעדו כ-130 גברים ונשים במצבים אינטימיים

שני גברים בשנות ה-20 לחייהם חשודים בעבירות מין ומרמה • בנוסף, אחד מהם סחט את חברו בסכום של עשרות אלפי שקלים

התקינו מצלמות בשירותי הנשים בחוף הים בהרצליה וצילמו נשים וגברים במצבים אינטימיים // משטרת ישראל

בתום חקירה של חוקרי משטרת גלילות הוגשה אתמול (ראשון) הצהרת תובע לשני חשודים בהתקנת מצלמות בשירותי נשים בחוף הים בהרצליה ובשירותים מאולתרים אחרים במסיבות.

מצלמה נסתרת בשירותי נשים (ארכיון), צילום: ללא קרדיט

השניים חשודים שתיעדו נשים וגברים במצבים אינטימיים - ללא הסכמתם, כמובן. בנוסף, אחד החשודים סחט את שותפו בסכום של עשרות אלפי שקלים.

שוטרי תחנת גלילות עצרו לפני כשבועיים תושב חולון ותושב ת"א בני 22, שעל פי החשד התקינו בחודשים האחרונים מצלמות בשירותי נשים בחוף הים בהרצליה ובשירותים מאולתרים במסיבות וצילמו נשים וגברים רבים (כ-130) במצבים אינטימיים.

על פי החשד, את ההתקנה נהג לבצע אחד החשודים, שהעמיד פנים שהוא מנקה את התאים. הוא גם נכנס מעת לעת לשירותים כדי לשפר את ביצועי המצלמה.

רוחצים בחוף הים סידני עלי בהרצליה (למצולמים אין כל קשר לכתבה), צילום: משה שי

החשוד התלונן על חברו

החשד נחשף לראשונה לאחר שאחד החשודים פנה למשטרה להתלונן וסיפר כי מצא במחשב של שותפו חומר מצולם של נשים בשירותים וכי שניהם נסחטו על ידי אדם שלישי על רקע מכירת אוזניות מזויפות, שביצעו יחד קודם לכן.

לאחר פעולות חקירה שביצעו עצרו השוטרים גם את המתלונן - זאת בחשד לביצוע עבירות מין, עבירה על הגנת הפרטיות ובחשד כי סחט את שותפו, וכך גרף לכיסו עשרות אלפי שקלים.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב לצורכי החקירה, שכללה שימוש באמצעי חקירה מגוונים כדי לאתר קורבנות ולאסוף ראיות.

אתמול כאמור הוגשה הצהרת תובע נגד החשודים, ובימים הקרובים צפויה פרקליטות מחוז תל אביב להגיש נגדו כתב אישום בגין עבירות מין, עבירות מרמה וסחיטה (לאחד החשודים).

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר