בגין עשרות עבירות מין בקטינות: הוגש כתב אישום נגד תושב ניר חן

שחר יעקבי בן ה-38 חשוד בעשרות עבירות מין שביצע בקטינות באמצעות הרשתות החברתיות • בין השאר, יוחסו לו עבירות אינוס, מעשה סדום ומעשים מגונים • בנוסף, נחשפו במכשירו למעלה מ-40 התכתבויות וסרטונים בעלי אופי מיני • במקביל להגשת כתב האישום, הוגשה נגדו בקשת מעצר עד תום ההליכים

סיפק לנערות סמים ואנס אותן,(אילוסטרציה). צילום: Kindel Media / Pexels

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד שחר יעקבי בן ה-38, תושב ניר חן, בגין עשרות עבירות מין שביצע בקטינות באמצעות הרשתות החברתיות.

ההתכתבויות בין החשוד לקטינות, צילום: דוברות המשטרה

על פי כתב האישום שהגישה עו"ד שלומית מלקו, מפרקליטות מחוז דרום, במהלך השנה האחרונה יצר יעקבי במספר הזדמנויות שונות קשר עם קטינות בגילאי 11-15 באמצעות הרשתות החברותיות "טיקטוק", "אינסטגרם" ו-"סנאפצ'ט".

במסגרת ההתכתבויות ביקש יעקבי מהקטינות, כשהוא מודע לגילן ומעמדן החוקי, לשלוח לו סרטונים ותמונות אינטימיות שלהן תוך שהוא מדריך אותן מה לצלם. כך, לדוגמה, הקטינות תיעדו את עצמן ושלחו לו תמונות וסרטונים שלהן בעירום מלא וחלקי, נוגעות בעצמן לא פעם תוך שהן מציינות את שמו, יושבות או עומדות בתנוחות מסוימות ועוד.

באחד המקרים שלח יעקבי תמונות של איבר מינו לאחת הקטינות. למרות בקשת חלקן למחוק את הסרטונים והתמונות מיד לאחר שליחתם, יעקבי לא עשה זאת ושמר את כל הסרטונים והתמונות.

אזיקים (אילוסטרציה), צילום: אורן בן חקון

החוקרים חשפו במכשירו הנייד יותר מ-40 התכתבויות וסרטונים בעלי אופי מיני, שלאחר תחקורם, הצליחו ליצור קשר, לגבות תלונות ולאסוף ראיות בגין עבירות מין וסחיטה באיומים כלפי הקטינות, מהן דרש לכאורה לבצע עבירות ומעשים מיניים ולפי החשד אף איים וסחט את חלקן על מנת לממש את זממו.

לנאשם יוחסו עבירות אינוס, מעשה סדום ומעשים מגונים. במקביל להגשת כתב האישום הוגש כנגד הנאשם בקשת מעצר עד תום ההליכים.

המשטרה מדגישה, בפרט עם תחילתה של חופשת הקיץ: "שימו לב וגלו מעורבות יתרה בנעשה על ידי ילדיכם ברשתות החברתיות, עודדו שיח פתוח והדריכו אותם כיצד להתגונן ולהיזהר ברשת החברתית, ובכל חשד לעבירה פלילית לדווח לתחנת המשטרה או למוקד 105".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר