"לא מגיע לה, אחיין שלה חטוף": החל משפטה של טל גלבוע שתקפה פעילת יש עתיד לפני כשנה וחצי

סניגורה טען כי חומר הראיות נגדה חלש, והוסיף כי מדובר בנאשמת שהאחיין שלה, שהיה לה כבן במשך שנים, חטוף בעזה מאז ה-7 באוקטובר • "אני לא חושב שמגיע למי שסובלת ממילא את מה שהיא סובלת, לנהל הליך פלילי, אם אלו החשדות", אמר • בנסיבות אלו, תוגש בקשה לעיכוב הליכים

תיעוד: טל גלבוע נעצרת בחשד לתקיפת פעילי יש עתיד (ארכיון) // רועי שפרניק

בבית משפט השלום בכפר סבא נפתח היום (רביעי) משפטה של יועצת ראש הממשלה לבעלי חיים, טל גלבוע. גלבוע, שאחיינה גיא גלבוע- דלאל נחטף לעזה ממסיבת הנובה, מואשמת כי במהלך מערכת הבחירות תקפה פעילה של "יש עתיד", הפריעה לשוטר והתנגדה למעצר.

טל גלבוע נעצרת לאחר שתקפה פעילי יש עתיד, צילום: רועי שפרניק

בדיון ההקראה היום טען סניגורה של גלבוע כי חומר הראיות נגד גלבוע הוא חלש. הוא הוסיף כי מדובר בנאשמת שהאחיין שלה, שהיה לה כבן במשך שנים, חטוף בעזה מאז ה-7 באוקטובר, "זה באמת אירוע קטנטן, ואני לא חושב שמגיע למי שסובלת ממילא את מה שהיא סובלת, לנהל הליך פלילי, אם אלו החשדות. אם היו חשדות אחרות, זה לא היה מקנה חסינות, אולם אנחנו עוסקים פה במשהו שהוא מהאפסיים של המשפט הפלילי".

הסנגור הוסיף כי יגיש לתביעה בקשה לעיכוב הליכים בשל העובדה שאחיינה של גלבוע חטוף, זאת בתקווה שהיא תתמוך בה ותגיש אותה כמוסכמת ליועץ המשפטי לממשלה. בעקבות דברי הסנגור, הגיבה התביעה כי אין לה התנגדות להגשת הבקשה לעיכוב הליכים וכאשר יקבלו את הבקשה היא תבחן ותגובתם תמסר. בעקבות כך החליט השופט לדחות את דיון לחודש אוקטובר.

טל גלבוע, צילום: אורן בן חקון



בכתב האישום נטען נגד גלבוע כי בתאריך 23.10.22 בעת שהתקיימו בחירות, פגעה באמצעות מקל של דגל ועם ידיה בכתפיה של המתלוננת, פעילה ממפלגה מתחרה וירקה עליה. בהמשך כאשר ביקשה המתלוננת מגלבוע להפסיק אמרה לה גלבוע "בכל מקום שאת תהיי אני אהיה" ובהמשך הצמידה את פניה לפני המתלוננת וצעקה עליה. עוד נטען כי באותן הנסיבות פגעה גלבוע עם ציפורניה בפני המתלוננת, דחפה אותה ובעטה במפשעתה.

למקום הגיע שוטר אשר הוביל את גלבוע לניידת אך היא התנגדה, השתוללה וסירבה להכניס את רגליה לניידת. כאשר הגיעו לתחנת המשטרה סירבה לרדת מהניידת, נשכבה על הריצפה והשוטר בסיוע שוטר נוסף הרימו אותה לתא המעצר. בתוך תא המעצר היא גידפה את השוטר, קראה לו שמן ושרמת המשכל שלו נמוכה ואמרה כי הוא יופיע בתקשורת עד "שיתבייש לצאת מהבית".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר