אישום נגד הנהג שדרס למוות מתנדב משטרה ועובד קבלן בתום הפגנה בכביש 1

פרקליטות המדינה הגישה כתב אישום נגד אביב חסון שדרס למוות את דניס שבצ'וב ומוחמד עזאם בעת שפינו פסולת מהכביש בתום הפגנת משפחות חטופים • חסון בן ה-23 יואשם בגרימת מוות בנהיגה רשלנית

תאונה קטלנית בכביש 1. צילום: דוברות מד"א

פרקליטות המדינה הגישה ביום שני כתב אישום נגד אביב חסון, בן 23, מכפר יונה בשל גרימת מוות בנהיגה רשלנית של מתנדב המשטרה דניס שבצ'וב ועובד הקבלן מוחמד עזאם  בשעה שעסקו בעבודות לפינוי פסולת בכביש 1 באפריל האחרון.

התאונה התרחשה לאחר שחסון סטה מנתיבו ופגע בשניים שעסקו בעבודות לפינוי פסולת לאחר הפגנת משפחות חטופים במקום. 

דניס שבצוב ז"ל, צילום: דוברת המשטרה

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יהונתן הירש מפרקליטות מחוז מרכז, באזור הוצב תמרור מואר ומהבהב המצביע על עבודות בכביש, בסמוך אליו עמדה שורת רכבים, בהם גם ניידת משטרה עם אורות מהבהבים ומשאית, אשר חנו במלואם בשולי הכביש. מימין לקו הצהוב, מתנדב המשטרה דניס שבצוב, מחוץ לניידת ובצמוד אליה, ואילו מוחמד עזאם ופועל נוסף עמדו אותה העת צמוד למשאית במטרה לפנות את הפסולת.

משפחות חטופים חוסמים את כביש מספר 1, צילום: משפחות החטופים

חסון, אשר נהג ברכבו כאשר תנאי הדרך תקינים וללא כל הגבלה בראות, התקרב בנסיעה עם רכבו למקום האירוע, וללא כל סיבה נראית לעין - החל בסטייה מתונה לימין, כשהוא חולף על פני עגלת החץ, חוצה את הסימון הצהוב, נכנס לשול ימין ופוגע עם חזית הרכב בניידת ובשבצ'וב שעמד לצידה. הנאשם המשיך בנסיעה רציפה על השול ופגע גם בעזאם ובפועל הנוסף, עד שרכבו התהפך ונעצר. כתוצאה מהתאונה, נהרגו שבצ'וב ועזאם, ואילו הפועל הנוסף נפגע באופן קשה.

חסון נאשם בגרימת מוות בנהיגה רשלנית ובנהיגה רשלנית אשר גרמה לתאונת דרכים בה נחבל אדם חבלה של ממש וניזוק רכוש.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר