אישום: אחות מנס ציונה ניסתה להזמין מתנקש שירצח את הגרוש שלה

רחל כהן (54) זעמה לאחר שבעלה עזב אותה לאחר 30 שנים של זוגיות - וניסתה להתנקש בחייו • כהן מסרה את פרטי הגרוש, תמונתו ותיאור רכבו, ואף סיכמה כי תשלם בעבור הרצח סכום של 50,000 שקלים, כל זאת מבלי שהיא מודעת לכך שהאדם היושב מולה הינו מדובב מטעם משטרת ישראל

אישה באזיקים (אילוסטרציה). צילום: Lecheniye narkomanii / Pixabay

פרקליטות המדינה הגישה הבוקר (רביעי) לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד רחל כהן (54) מנס ציונה בגין ניסיון שידול לרצח, לאחר שניסתה להזמין את רצח הגרוש שלה.

הנאשמת ובעלה התגרשו לאחר 30 שנות נישואים, אך המשיכו להתגורר יחדיו בביתם המשותף. בשלב מסוים החליט הגרוש לעזוב את הבית, דבר שעורר את זעמה של כהן.

בית המשפט המחוזי (ארכיון), צילום: גדעון מרקוביץ

בכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יאנה מנסור-כיואן מפרקליטות מחוז מרכז, מתואר כיצד בעקבות החלטת הגרוש לעזוב, גמלה בליבה ההחלטה להביא למותו. לשם כך נסעה כהן בשתי הזדמנויות לכפר ג'ואריש ברמלה בניסיון לאתר מי שיסכימו לבצע עבורה את הרצח תמורת תשלום. באחת הפעמים החליפה טלפונים עם אדם שהתקשר זמן לאחר מכן וקבע להיפגש עימה בקניון בנס ציונה על מנת לדון בפרטי הרצח. בפגישה מסרה כהן את פרטי הגרוש תמונתו ותיאור רכבו, ואף סיכמה כי תשלם בעבור הרצח סכום של 50,000 שקלים, כל זאת מבלי שהיא מודעת לכך שהאדם היושב מולה הינו מדובב מטעם משטרת ישראל.

מעצרים בשכונת ג'ואריש (ארכיון), צילום: דוברות המשטרה

בגין האמור, נאשמת כהן בעבירת של שידול לרצח (בכוונה). במקביל לכתב האישום, הוגשה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדה. כמו כן נעשתה פנייה מטעם הפרקליטות למשרד הבריאות לבחון את התליית רישיונה של הנאשמת כך שלא תוכל להמשיך בעיסוקה כאחות רפואית.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר