כתב אישום: תושב באר שבע ביצע עבירות מין חמורות ואנס ילדה בת שמונה

ראשד אלעואודה בן ה-22 תקף את הקטינה, בת של חבריו, בכמה הזדמנויות • באחד המקרים הוא נכנס לחדרה ופגע בה בעת שביקר את הוריה ואיים עליה שירצח אותה אם תצעק • הוא מואשם באינוס, בביצוע מעשים מגונים בקטינה ובאיומים

כתב אישום באונס ומעשים מגונים בקטינה (אילוסטרציה). צילום: GettyImages

פרקליטות המדינה הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד ראשד אלעואודה (22), תושב באר שבע, לאחר שבמשך כשנתיים ביצע עבירות מין חמורות בקטינה בת שמונה.

לפי כתב האישום, שהגישה עו"ד שרון שוורץ מפרקליטות מחוז דרום, אלעואודה ביצע במספר רב של מקרים מעשים מגונים ואנס קטינה בת שמונה, שאותה הכיר על רקע יחסי חברות עם הוריה. באחד המקרים, כאשר הקטינה הייתה בכיתה ב', ראה אותה אלעואודה ברחוב, כשהיתה בדרכה להיפגש עם חברה. הוא ניגש אליה, אחז בידה בכוח, ולמרות התנגדותה לקח אותה לאחד הבניינים באזור. שם הפשיט אותה, נגע בה באיברי מינה וכאשר ניסתה לברוח, תפס אותה בכוח, השכיב אותה עליו ואנס אותה.

במקרה אחר, הגיע אלעואודה לבקר בבית הוריה של הקטינה. במהלך הביקור נכנס לחדרה בכמה הזדמנויות, הרים את חולצתה ונגע בחזה שלה. כאשר ניסתה הקטינה לצעוק, הזהיר אותה אלעואודה, שאם תצעק, הוא "ירצח אותה".

בבקשת המעצר, שהוגשה במקביל, ציינה עו"ד שוורץ: "המשיב ביצע עבירות מין חמורות כלפי קטינה שהייתה רכה בשנים, במשך כשנתיים לערך, באופן שיטתי החל משהייתה כבת שמונה".

לאלעואודה יוחסו עבירות של אינוס, מעשים מגונים בקטינה ואיומים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר