רצח, תקיפה ואיומים: כתב אישום חמור הוגש כנגד שוהה בלתי חוקי מגיאורגיה

מורמן קמדזה מואשם ברצח גיורגי פיראשוילי ז"ל ובעבירות של תקיפה ואיומים כלפי בת זוגו • הוא ביצע את העבירות המיוחסות לו מאחר שחשד כי השניים מקיימים קשר אינטימי מאחורי גבו • הפרקליטות מבקשת לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו

רגעי האימה: רצח גיורגי פיראשוילי ז"ל // דוברות המשטרה

הפרקליטות הגישה (היום) לבית משפט המחוזי ת"א-יפו כתב אישום נגד שוהה בלתי חוקי מגאורגיה, מורמן קמדזה, בגין רצח גיורגי פיראשוילי ז"ל, בן 39 בחולון ועבירות של תקיפה ואיומים כלפי בת זוגו, על רקע חשד שקיימה קשר אינטימי עם המנוח. הוא מואשם ביצוע עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, ריבוי עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש, בנסיבות מחמירות, כלפי בן זוג ואיומים.

בהתאם לכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מיטל מור מפרקליטות מחוז ת"א, קמדזה חשד שבת זוגו מקיימת קשר אינטימי עם פיראשוילי ובשל כך תקף אותה בדירתם, גרם לחבלות בפניה ובצווארה, חנק אותה, איים עליה באמצעות סכין וכן התריע בפניה על כוונתו לגרום למותו של פיראשוילי.

ניידת משטרה (אילוסטרציה), צילום: גדעון מרקוביץ'

הנאשם גם הצמיד סכין לגופה של בת זוגו, חנק אותה מספר פעמים באמצעות ידיו, קרע את
בגדיה וגרם לחבלות בפניה ובצווארה. בנוסף, איים בפגיעה וכן התריע בפניה על כוונתו לגרום למותו של פיראשוילי: "קודם אני אשחט אותך, אשים אותך במיטה, אחר כך אני אחתוך את גיאורגי".
בהמשך, בשל חששה מפניו, חיבקה את קמדזה ונשבעה בפניו כי לא קרה דבר בינה לבין פיראשוילי שרק הניח יד על כתפה כחבר, אך הנאשם סירב לקבל את הסברה ודרש ממנה לספר "את האמת".

בקשה למעצר. אילוסטרציה, צילום: Kindel Media / Pexels

בהמשך, יצא קמדזה מהדירה כשהוא מצויד בסכין, קרא לפיראשוילי, ולאחר חילופי דברים ביניהם, שלף את הסכין שהחזיק ברשותו ודקר אותו מספר דקירות בפלג גופו העליון. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום מצא את פיראשוילי ללא דופק וללא נשימה. הוא פונה אל בית החולים "וולפסון", שם נקבע מותו.

הפרקליטות מבקשת לעצור את קמדזה עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר ציינה הפרקליטות, כי עבירת הרצח שביצע הנאשם, נסיבותיה וחומרתה מלמדים על מסוכנותו הרבה, קנאותו כלפי בת זוגו ואופיו האלים והאובססיבי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר