הדס קליין דורשת: "לחקור כיצד דלפו מסמכים מסווגים שרמזו על קשר ביני ליוסי כהן"

קליין הגישה התראה לפני תביעה לפרקליט המדינה, ודורשת לקבל לידיה את הפרוטוקולים שעליהם הסתמך, לדבריו, איש התקשורת אלי ציפורי, שטען לרומן בינה לראש המוסד לשעבר

משפט נתניהו: הדס קליין נחקרת בחקירה נגדית // יוני ריקנר

העדה בתיק 4000 והעוזרת האישית של ארנון מילצ'ן לשעבר, הדס קליין, הגישה הבוקר (חמישי) ליועמ"ש לממשלה ולפרקליט המדינה, התראה לפני עתירה ותביעה נזיקית בעקבות הרמיזה מלפני יומיים של איש התקשורת אלי ציפורי בערוץ 14 על רומן בין קליין לראש המוסד לשעבר,יוסי כהן.

במכתב מבקשת קליין את מלוא הפרוטוקולים בנושא, שאליהם התייחס ציפורי, על מנת לחקור כיצד הגיעו מסמכים מסווגים לידי "צדדים שלישיים", ולעמוד על המשמר כאשר, לטענתה עו"ד עמית חדד, המייצג את רה"מ נתניהו, "זורק לאוויר תיאוריות מופרכות אודותיה". מדובר על עדויות עובדי המלון, שבו מחזיק המיליארדר גיימס פאקר דירה בבעלותו., שנמצאים בידי הפרקליטות וההגנה.

הדס קליין מעידה בבית המשפט (ארכיון), צילום: אורן בן חקון

הפרקליטות הגישה בדצמבר כתב אישום נגד הבלוגרים אלי ציפורי ואבי וייס בגין הטרדת עדה התביעה במשפט נתניהו, הדס קליין. קליין הגישה תלונה במשטרה כי ציפורי ווייס פרסמו בטוויטר את פרטי כתובתה ומקום מגוריה של קליין תוך התחת ביקורת נגד דברים שאמרה בעדותה. במקביל, מנהלת קליין תביעת לשון הרע נגד ציפורי על סך חמישה מיליון שקלים.

אלי ציפורי, צילום: אורן בן חקון

בחודש יולי 2022  פרסם ציפורי בחשבון הטוויטר שלו ציוץ שבו תמונת חזית ביתה של קליין. התמונה כללה את כתובת ביתה (שם הרחוב ומספר הבית), בצירוף מלל המתייחס לדברי הדס קליין בעדותה. בנוסף כתב ציפורי בציוץ כי הוא מודה לאבי וייס. תכנים דומים פרסם ציפורי גם בערוץ הטלגרם ובחשבון הפייסבוק שלו. הפרסומים האמורים הגיעו לידיעתה של הדס קליין, שמסרה תלונה במשטרה בגין הטרדתה כעדה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר