נחשד בעבירות פדופיליה וניסה להתאבד בתאונת דרכים

מעצרו של גבר שנחקר בעבירות של הטרדה מינית ומעשה מגונה בקטינים ברשת הוארך • אחרי שזומן לתחנת המשטרה הוא החליט להשתכר ולבצע תאונת דרכים במטרה לשים קץ לחייו

23 חשודים בעבירות מין ופדופיליה ברשת נעצרו לאחר חקירה סמויה // דוברות המשטרה

תושב אזור ירושלים, החשוד בעבירות פדופיליה ברשת, זומן להתייצב בתחנת המשטרה לחקירה, אך בחר לשתות לשכרה ולבצע תאונת דרכים. היום (שלישי) הוארך לבקשת נציג המשטרה מעצרו בבית המשפט.

תלונה שהתקבלה לאחרונה אל מוקד 105, "המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת", בחשד כי אדם חשוד יצר, דרך רשת חברתית, קשר פסול עם קטינה וביקש ממנה לשלוח לו תמונות מיניות שלה, הביאה לפתיחה בחקירה במשטרה. בהמשך לכך, אותר ונחקר לאחרונה החשוד במעשה, תושב אחד היישובים הסמוכים לירושלים בשנות ה-30 לחייו.

רכבו של החשוד בפדופיליה אחרי תאונת הדרכים, צילום: דוברות המשטרה

במסגרת פעולות החקירה בעניינו, ניתן למשטרה צו מבית משפט המתיר לבדוק את תכני מכשיר הטלפון הנייד שבבעלותו של החשוד. בימים האחרונים, נאספו ממצאים שחיזקו באופן ממשי את החשדות כלפי מעשיו של החשוד, שיצר קשר עם מספר רב של קטינות, בגיל 9-8, שמהן ביקש לשלוח לו תמונות של איבריהן האינטימיים.

ריח של אלכוהול

בעקבות ממצאים אלו, הוצא נגד החשוד צו מעצר בבית משפט השלום בירושלים. אמש (שני), הוא זומן להתייצב בשנית בתחנת המשטרה לב הבירה שבמחוז ירושלים לטובת חקירה נוספת.

עבירות מין ברשת (אילוסטרציה), צילום: GettyImages

אולם, על פי החשד, במקום להתייצב בתחנת המשטרה, החשוד שתה לשכרה ונסע ברכבו לאזור אנדרטת התאומים, סמוך למחלף הראל, ושם ביצע תאונת דרכים.

בסביבות השעה ארבע אחר הצהריים התקבל דיווח למשטרה ממוקד מד"א על תאונת דרכים ולמקום הוזעקו שוטרי תחנת המשטרה הסמוכה. בהגיעם, הבחינו כי הנהג החשוד מדיף ריח אלכוהול חריף. במהלך טיפול רפואי במקום התאונה שהוענק לחשוד, ידע לספר למטפליו אודות חשדות המשטרה כלפיו, זאת עוד בטרם עובדות אלו נטענו בפניו על ידי חוקרי המשטרה, ובנוסף סיפר כי בשל חשדות אלו, גמלה בליבו ההחלטה לשים קץ לחייו.

החשוד קיבל טיפול בזירת התאונה ונלקח לבי"ח תחת שמירה (אילוסטרציה), צילום: יהושע יוסף

אחרי שפונה, תחת שמירת המשטרה, לבית החולים שם קיבל טיפול רפואי, הוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בחשד לעבירות הבאות: שימוש בגופו של קטין לפרסום תועבה, העברת מידע כוזב במחשב, הטרדה מינית ומעשה מגונה בקטינים והתחזות במטרה להונות.

החקירה נמשכת

הבוקר (שלישי) הובא החשוד בפני בית משפט שלום בירושלים, שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו בשישה ימים נוספים.

גורמי החקירה במשטרה ציינו כי: ״חקירת החשדות המיוחסים בשלב זה לחשוד נמשכת. כבר מאז הגשת תלונה למוקד המטה הלאומי 105, נעשו מגוון פעולות שמטרתן איסוף ראיות וממצאים במטרה להגיע לחקר האמת. ממצאים אלו שנחשפו בימים האחרונים, מחזקים באופן ממשי את רמת החשד כלפי אותו חשוד, שנעצר אמש אחרי שביצע תאונת דרכים. נמשיך לפעול במקצועיות רבה וברגישות הנדרשת בחקירת מקרים אלו כלפי קטינים, תוך שילוב כוחות עם גורמי המקצוע הנדרשים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר