עקב אחריה, התנגש בה עם רכבו וירה לווידוא הריגה: הוגש כתב אישום נגד תמיר ג׳ומעה בגין רצח הצעירה שני בכר ז"ל

לאחר שהמנוחה ביקשה לסיים את הקשר הזוגי, ג'ומעה סרב ולכן, על פי החשד, תכנן להרוג אותה ולאחר מכן להתאבד • בעקבות הירי, נקבע מותה של שני בכר ז"ל במקום אולם הנאשם נותר בחיים • כתב אישום הוגש נגד החשוד בגין רצח בנסיבות מחמירות ועבירות נשק

עורך דינה של המנוחה: "שני נרצחה על לא עוול בכפה, רצח מזעזע" // צילום: מישל מכול

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד תמיר ג׳ומעה, בן 36 תושב סולם, בגין רצח הצעירה שני בכר ז״ל.

תמיר ג'ומעה, החשוד ברצח שני בכר, צילום: רשתות חברתיות

על פי כתב האישום שהוגש, במסגרת שירותם במשטרה לפני כעשר שנים התפתח קשר זוגי בין הנאשם למנוחה. ביוני 2023 המנוחה הודיעה לנאשם על רצונה לסיים את הקשר. אולם, הנאשם לא הסכים להחלטתה של שני בכר ז"ל וניסה להשפיע עליה. הוא הקפיד להגיע לעבודתה ולביתה, שלח לה מתנות ומכתבים ואף הודיע לה על כוונתו לפגוע בעצמו אם לא תחזור מהחלטתה. המנוחה לא חזרה בה מהחלטתה, למרות נסיונותיו, לכן הנאשם תכנן לירות במנוחה ולאחר מכן לירות בעצמו.

שני בכר, צילום: ללא קרדיט

ב-9 בינואר 2024 הנאשם הגיע לקיבוץ שומרת ברכבו והצטייד באקדח טעון. המנוחה יצאה מעבודתה והנאשם עקב אחריה. משהבחינה שני ז"ל ברכבו של תמיר ג'ומעה, בן זוגה לשעבר, היא התקשרה למוקד משטרת ישראל תוך שהיא מנסה להימלט. הנאשם הסיט את רכבו והתנגש ברכב המנוחה, כתוצאה מהפגיעה היא נלכדה במושב הנהג ונהרגה.

זירת הרצח, צילום: איחוד הצלה, צילום: איחוד הצלה

הנאשם, ג'ומעה, יצא מרכבו כשהוא נושא את האקדח, ורץ לכיוון רכבה של שני ז"ל. הוא ירה בה חמש יריות מטווח קצר, בכדי לוודא את מותה. מיד לאחר מכן, הצמיד את הקנה של האקדח לסנטרו, וירה יריה אחת.

בעקבות הירי נקבע מותה של שני ז"ל במקום. הנאשם, תמיר ג'ומעה, טופל על ידי פרמדיקים שהוזעקו למקום, והובהל למרכז הרפואי לגליל. לאחר אשפוז ומעבר ניתוח, יוצב מצבו הרפואי של הנאשם. הפרקילטות הגישה כתב האישום מייחס לג'ומעה רצח בנסיבות מחמירות ועבירות בנשק.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר