אישום נגד עובד עיריית יהוד שביצע עבירות מין בסייעת גננת: "ניצול מרות ביחסי עבודה"

כתב אישום הוגש נגד אלעד רפאלי בן ה-45, מנהל מחלקת שכר בעירייה, לאחר ששלח לסייעת בגן עירייה תמונות והודעות בעלות אופי מיני • לפי כתב האישום, כשהפצירה המתלוננת שיפסיק, הוא ענה: "אוהב לקחת סיכונים" • רפאלי נאשם בריבוי עבירות של הטרדה מינית

הוגש כתב אישום (אילוסטרציה). צילום: ללא קרדיט

כתב האישום הוגש לבית משפט השלום בפתח תקווה נגד אלעד רפאלי, בן 45, מנהל מחלקת שכר בעירייה שחשוד בהטרדה מינית של סייעת בגן לאחר ששלח לה תמונות והודעות בעלות אופי מיני.

איש חינוך מבית שמש חשוד בביצוע עבירות מין בקטינים (ארכיון) // דוברות משטרה

לפי כתב האישום, כמה ימים לאחר שהסייעת החלה את עבודתה, שלח לה רפאלי הודעה בווטסאפ והציג עצמו כמנהל השכר של העירייה. באותה הודעה הוא גם החמיא לה על המראה שלה. למחרת שוב שלח לה הודעות ובהן ביקש להיפגש עמו. בנוסף, שלח לה רפאלי תמונות של רגליו וביקש שתשלח לו תמונות.

"אוהב לקחת סיכונים"

כשביקשה ממנו להניח לה, השיב לה שהוא "אוהב לקחת סיכונים".

לאחר כחודש הסייעת נזקקה לעזרתו המקצועית של רפאלי ושלחה לו הודעה. בתגובה לבקשתה השיב לה רפאלי: "מה אקבל בתמורה?". בהמשך שלח לה הודעות בעלות אופי מיני על בגדיה ואף חלק איתה תמונות אינטימיות שלו.

בית משפט השלום בפתח תקווה (ארכיון), צילום: ללא

בכתב האישום צויין כי רפאלי "שלח למתלוננת תמונה של פלג גופו התחתון, בה ניתן לראות בליטה באזור איבר מינו. לצד התמונה כתב: 'שולח לך תמונה באמצע היום של התורן שלי עומד'. המתלוננת ביקשה מהנאשם שיניח לה ושיכבד את עצמו ואת המקום בו הוא עובד. בתגובה, שלח לה הנאשם תמונה של ישבנו החשוף".

רפאלי המשיך להפציר בסייעת להיפגש עמו, אך היא סירבה. לאחר שלא נענתה לו, איים רפאלי כי היא לא תקבל תשלום עבור עבודתה בקייטנה בחג סוכות.

רפאלי נאשם בריבוי עבירות של הטרדה מינית. בכתב האישום נאמר: "במעשיו המתוארים, הציע הנאשם למתלוננת הצעות חוזרות בעלות אופי מיני וכן הפנה אליה התייחסויות חוזרות המתמקדות במיניותה, והכל כשאר המתלוננת הראתה כי אינה מעוניינת בהצעות ובהתייחסויות כאמור ותוך ניצול מרות ביחסי עבודה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר