גנב למבורגיני ונעצר: כתב אישום הוגש נגד תושב בת ים

על פי כתב האישום, הנאשם, בשנות ה-30 לחייו, פרץ לחנייה וגנב את הרכב וכן נטרל את מצלמות האבטחה ומכשירי האיתור • בביתו נמצאו יותר מחצי מיליון שקלים במזומן • בנוסף עצרה המשטרה הלילה פלשתיני בן 18 ותושב אשדוד בן 57 שנחשדו כי גנבו שני כלי רכב בשני אירועים שונים בשוהם ובראשל"צ

תיעוד: גניבת למבורגיני בראשל"צ // דוברות המשטרה

כתב אישום הוגש ביום חמישי האחרון נגד תושב בת ים בשנות ה-30 לחייו, שמואשם כי לפני כחודש פרץ לחנייה פרטית בראשל"צ וגנב ממנה רכב יוקרה מסוג למבורגיני באמצעות גרר שהיה ברשותו. 

עם קבלת הדיווח בדבר הפריצה לפני כחודש, פתחה המשטרה בחקירה שבסיומה עצרו את הנאשם. כמו כן, בביתו נמצאו יותר מחצי מיליון שקלים במזומן. 

תחנת המשטרה בראשון לציון, צילום: יהושע יוסף

על פי כתב האישום, הנאשם פרץ לחנייה וגנב את הרכב, אך לא לפני שדאג לנטרול מצלמות האבטחה ומכשירי האיתור שהוקנו בכלי הרכב מבעוד מועד. בסיום חקירתו נכלא הנאשם ומעצרו הוארך מעת לעת על ידי בית המשפט. בתום החקירה הוגש כתב האישום לבית המשפט, בקשת מעצר עד תום ההליכים וכן בקשת חילוט הכסף.

שני עצורים בחשד לגניבות רכב

בתוך כך, במקרה נוסף שאירע הלילה נעצר תושב אשדוד בן 57 בחשד לגניבת רכב בראשל"צ באמצעות משאית המחוברת לגרר. מאוחר יותר נעצר פלשתיני בן 18 בחשד לגניבת רכב נוסף משוהם.

כוחות משטרה בשעות הלילה (להמחשה), צילום: אורן כהן

עם קבלת הדיווח ביצעו השוטרים חסימה יזומה סמוך לראש העין ועצרו את החשוד. במהלך הטיפול באירוע התקבלה הקריאה הנוספת בגין גניבת רכב משוהם. השוטרים הצליחו לעצור גם את החשוד במקרה הנוסף, צעיר תושב טול כרם. שני החשודים נעצרו ובסיום חקירתם נכלאו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר