כתב אישום נגד מנהלת בי"ס למחוננים: גנבה מחשבים בשווי עשרות אלפי שקלים

פז קדמי בת 54 משוהם היא החשודה בגניבה • על פי כתב האישום שהוגש לביהמ"ש השלום בפתח תקווה, שינתה קדמי הזמנה של מחשבים ורכשה ציוד בשווי של יותר מ-18 אלף שקלים מכספים שניתנו כתרומה לילדים

כתב אישום נגד מנהלת בית ספר למחוננים שגנבה שני מחשבים וציוד היקפי בשווי עשרשות אלפי שקלים (אילוסטרציה). צילום: Getty Images

כתב אישום: מנהלת בית הספר למחוננים גנבה מבית הספר שני מחשבים וציוד בשווי של עשרות אלפי שקלים. הכספים לרכישת המחשבים ניתנו לבית הספר כתרומה עבור התלמידים.

פז קדמי, בת 54 משוהם, היא מנהלת בית הספר למחוננים "אורט רחובות" אשר חשודה בגניבה. לפי כתב האישום שהוגש נגדה על ידי מחלקת התביעות של המשטרה לבית משפט השלום בפתח תקווה, שינתה קדמי הזמנה של מחשבים לבית הספר כך ששני מחשבים וציוד יגיעו לביתה.

תיעוד: פורצים לבית ספר יסודי בירושלים וגונבים עשרות מחשבים (ארכיון)

בכתב האישום נכתב: "בתאריך 17.1.22 ביצע מנהל הרכש של בית הספר רכישה של שישה מחשבים ניידים וזאת באמצעות כספי תרומה שהתקבלו לטובת ילדי בית הספר למחוננים. בנסיבות אלה, ובדרך שאינה ידועה במדויק, שינתה הנאשמת את פרטי הזמנת המחשבים והוסיפה להזמנה שני מחשבים ניידים של חברת אפל וציוד נלווה בסך כולל של 18,378 ושלחה אותם לביתה".

לפי כתב האישום, המשטרה ערכה בביתה חיפוש לאחר שהוצא צו חיפוש נגדה. במהלך החיפוש מצאו השוטרים בביתה את שני המחשבים ושאר הציוד. קדמי מואשמת בעבירה של גניבה בידי עובד ממעביד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר