מהומות בעזה: חמאס חיסל ראש חמולה - ועורר כאוס ברחובות | תיעוד

על פי מקורות פלשתיניים, מחבלים הרגו את ראש המשפחה וחבר נוסף בחמולה • תיעודים אחרים ברשתות הערביות מראים חילופי אש בין חברים בחמולת אבו עמרו לבין מחבלי חמאס

דיווח: חילופי אש בין עזתים מחמולת אבו עמרו לבין מחבלי חמאס // צילום: רשתות ערביות

ארגון הטרור חמאס חיסל מוח'תאר של חמולת אבו עמרו, כך דיווחו ביומיים האחרונים תושבים ברצועת עזה. אירוע הירי התרחש באזור א-זוואידה שבמרכז רצועת עזה באמצע השבוע.

עזתים בשג'עייה, צילום: אי.אפ.פי

מחבלי חמאס ממשיכים להלך אימים על עזתים, ככל שכוחם הולך ומתערער בשטח. באזורים מסוימים ברצועה, שוטרים ומחבלים של חמאס כבר משמשים באותם תפקידים - לחימה ושיטור - ככל שסדר הכוחות בארגון הולך ומצטמצם.

על פי מקורות פלשתיניים, שוטרים של חמאס ירו למוות במוח'תאר ובאדם נוסף מהחמולה. עוד דווח כי בהמשך לכך, התפתחו עימותים במקום ונשרפו אוהלים של פלשתינים מפונים. בחלק מהדיווחים נטען כי שני מחבלים של חמאס נהרגו בחילופי האש.

דיווח: כלי רכב של חמאס נשרפו במהלך חילופי אש בינם לבין חמולת אבו עמרו // רשתות ערביות

בה בעת, ברשתות החברתיות פורסם סרטון של עזתים רצים על רקע קולות ירי. מבדיקה עולה שמדובר בתיעוד מאזור חאן יונס ולא ממרכז רצועת עזה. לפי הדיווחים, בחאן יונס התרחשו חילופי אש בין חברים אחרים בחמולת אבו עמרו לבין מחבלי חמאס. בתיעודים נראים עזתים עם רובים, וכלי רכב שרופים, שלפי הטענות שייכים לחמאס.

על רקע זה, פלשתינים במרכז רצועת עזה הביעו חשש מכך שאם לא ימותו במלחמה בין ישראל חמאס, הם ימותו במהלך עימותים פנימיים, נקמות דם והתנקשויות הדדיות. אותם עזתים הביעו דאגה מן מתיחות ההולכת וגוברת בתוך הרצועה כתוצאה מהמצב ההומניטארי הקשה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר