"אסור לעצור עכשיו": מסעב חסן יוסף, "הנסיך הירוק", קורא לחיסול חמאס

בקטע וידאו שהעלה ברשתות החברתיות אמר מי ששימש בעבר סוכן של השב"כ בתוך ארגון הטרור כי "אם לא נבוא עם חמאס חשבון היום - תשאלו את עצמכם מה יקרה מחר" • עוד טען מסעב כי "חמאס תכנן משהו מסוכן ואף אחד לא הקשיב לי, דיברתי עם הקונגרס, עם האו"ם, עם פרלמנטים אירופיים - ומה שקיבלתי זה ביקורת"

"הנסיך הירוק". סיפור שחייבים להכיר // "הנסיך הירוק". סיפור שחייבים להכיר

"יש יותר קולות שקוראים להפסקת אש, אבל המשימה עדיין לא הושלמה", אמר היום (חמישי) מסעב חסן יוסף, ששימש בעבר סוכן של השב"כ בתוך ארגון הטרור חמאס וזכה לכינוי "הנסיך הירוק" מאחר ואביו, חסן יוסף ח'ליל, נחשב לאחד מבכירי חמאס ביו"ש. בקטע וידאו שהעלה שהעלה ברשתות החברתיות טוען הנסיך הירוק כי "חייבים לבוא חשבון עם חמאס".

מנהיג חמאס איסמאעיל הנייה קיבל את פניו של שר החוץ האיראני בקטאר

"חמאס עדיין לא איבד את עמדת הכוח שלו", הבהיר יוסף שהמיר במהלך הזמן את דתו לנצרות. "הקולות האלה שקוראים להפסקת אש פירושם שיש לתת לחמאס לחמוק מעונש על הפשעים שלו. לחמוק עם האסטרטגיה שלהם - שמטרתה להשמיד את מדינת ישראל ולסכן את חייהם של הפלשתינים תוך שימוש בהם כמגן אנושי. על כך אני אומר 'לא'. אנחנו לא יכולים לעצור עכשיו".

"יש לנו אחריות להילחם"

מסעב טען כי "השגת השלום תהיה אחרי המלחמה. ישראל, העולם החופשי, ארה"ב וכל אדם חופשי בעולם - אנחנו לא התחלנו את המלחמה הזו. חמאס התחיל במלחמה הזו ויש לנו אחריות להילחם נגדו, זאת השגת השלום האמיתית. מי שנלחמים נגד תנועת חמאס הברברית הם עושי השלום האמיתיים. כל מי שאין לו משהו טוב להגיד, אז עדיף שישתוק.

"חייבים ליטול את הכוח מחמאס. ישראל לא רוצה או צריכה להיות בעזה, זאת מלחמה שנכפתה על עליה. אנחנו צריכים סבלנות, אחדות וכוח. זה לא הזמן להיכנע לחמאס ולאסטרטגיה שלהם, הם תנועה מאוד מסוכנת, אני אומר את זה כבר 20 שנה".

סינוואר, הנייה ובכירי חמאס נוספים, צילום: אי.אף.פי

עוד הוסיף "הנסיך הירוק" כי "חמאס תכנן משהו מסוכן ואף אחד לא הקשיב. דיברתי עם הקונגרס, עם האו"ם, עם פרלמנטים אירופיים ומסביב לעולם, דיברתי בכל מקום - ומה שקיבלתי זה ביקורת. היום אנחנו לא יכולים להמשיך לחיות באותה הכחשה. הפסקת אש פירושה לתת לגיטימציה לחמאס. אם לא נבוא עם חמאס חשבון היום - תשאלו את עצמכם מה יקרה מחר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר