לחץ כבד מימין על יו״ר הכנסת לקראת סגירת אונר״א: ״העם לא יסלח לכם״

פעילי ימין ופעילי מפלגת הליכוד מפעילים לחצים כבדים על יו״ר הכנסת אמיר אוחנה ועל יו״ר הקואליציה אופיר כ"ץ בדרישה שיתמכו בחוק לסגירת אונר״א שיובא מחר להצבעה בכנסת

לוחמי צה"ל במטה אונר"א בעזה (ארכיון). צילום: רויטרס

שעות ספורות לפני ההצבעה בכנסת על הצעת החוק להפסקת פעילות ארגון אונר״א בירושלים, פעילי ימין ופעילי ליכוד מפעילים בשעות האחרונות לחצים כבדים על יו״ר הכנסת אמיר אוחנה ועל יו״ר הקואליציה אופיר כ״ץ בדרישה שיתמכו בחוק.

לאחר שחברי הכנסת יאיר לפיד ובני גנץ הודיעו שמפלגותיהם יתמכו בהצעת החוק, הפעילים הודיעו שמדובר ב״מצב חירום״, והפיצו את מספר הטלפון הנייד של אוחנה וכ״ץ בעשרות קבוצות, כאשר עשרות פעילים שלחו להם הודעות הקוראות להם לתמוך בהצעת החוק.

מימין: אופיר כץ, רה"מ בנימין נתניהו ואמיר אוחנה בישיבת סיעת הליכוד (ארכיון), צילום: אורן בן חקון

״כבוד יו"ר הכנסת, זוהי שעת חירום״, כתבו עשרות פעילים ליו״ר הכנסת והקואליציה. ״מחר יעלה להצבעה החוק לסגירת ארגון הטרור אונר"א בישראל, ומדינת ישראל חייבת את תמיכת הליכוד״.

הם המשיכו והסבירו: "מדובר בשינוי היסטורי וחשוב ואנו, אלפים מאזרחי ישראל דורשים ממכם לא לפספס את ההזדמנות. כניעה למדינות אחרות שמנסות למנוע את המהלך תהווה בכיה לדורות".

ההודעות שנשלחו ליו"ר הכנסת אמיר אוחנה, צילום: .

לסיום כתבו בחריפות: "עם ישראל לא יסלח לאלו שימשיכו לתת לגיטימציה לארגון הטרור אונר"א בישראל". הפעילים שיזמו את שליחת ההודעות אמרו: "את שלוחותיו של ארגון הטרור אונר״א בישראל היה צריך לסגור כבר ביום הטבח, אבל טוב מאוחר מלא כלום".

לוחמי צה"ל ליד מטה אונר"א בעזה (ארכיון), צילום: איי.פי

לדבריהם, "אסור להיכנע ללחצים ותכתיבים של מדינות זרות, שרוצות להמשיך לתת לטרור דריסת רגל בישראל. עובדי אונר״א היו שותפים פעילים בטבח השבעה באוקטובר, ומי שנותן את ידו להשארתם בארץ מביא בידיו את הטבח הבא".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר