בנט: זרועות התמנון מוחלשות - זה הזמן לפגוע קשות בגרעין האיראני

ראש הממשלה לשעבר פרסם סרטון שבו הוא קורא לפעולה ממוקדת נגד פרויקט הגרעין של איראן • "אסור להסתפק בתקיפה של בסיסי צבא איראניים - יש לנו גם את הלגיטימציה וגם את היכולת"

נפתלי בנט בוועידת "ישראל היום". צילום: גדעון מרקוביץ

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, קורא הבוקר (שלישי) לפעולה רחבה של ישראל נגד פרויקט הגרעין האיראני ומשטר האייתלות. זאת ברקע הדיווחים על תקיפה ישראלית קרובה בתגובה על המתקפה הנרחבת של משמרות המהפכה בישראל בשבוע שעבר.

"עכשיו, כשזרועות תמנון הטרור האיראני, חיזבאללה וחמאס, הזרועות החזקות ביותר הן ממש מוחלשות, יש לנו לראשונה את היכולת לפעול כנגד איראן בלי לחשוש מתגובה איומה ובלתי נסבלת", כתב בנט בתחילת דבריו, "בידינו לפגוע קשות בגרעין האיראני שמטיל צל כבד על עתידנו. בידינו להבטיח את עתיד הילדים שלנו והנכדים שלנו. משטר הטרור והרצח האיראני ניצב לראשונה חשוף ופגיע".

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט: לתקוף את תכנית הגרעין האיראנית ואת מוקדי המשטר

ראש הממשלה לשעבר סבור כי מדובר בהזדמנות בלתי חוזרת לפעול נגד משטר האייתולות בתנאים מבצעיים נוחים יחסית: "גם העם האיראני משווע להפלתו. זהו חלון הזדמנויות חד פעמי שבו יש לנו גם את הלגיטימציה וגם את היכולת לפגוע קשות במשטר האיראני ובתכנית הגרעין שלו. תמיד יהיו אילוצים וסיבות למה לא, אבל צריך לזכור: זרועות תמנון, חיזבאללה וחמאס יכולות לצמוח מחדש כל עוד הראש פועל, אבל אם ערפת את הראש האיראני, הרי שהתמנון כולו, על זרועותיו, יגווע.

"לכן צריך להתקיף את תכנית הגרעין האיראנית, בנוסף לפגיעה אנושה בהנהגתה ובכלכלתה. אסור להסתפק בתקיפה של בסיסי צבא איראניים, או פעולות רועשות אך סתמיות שנועדו רק להעביר מסר. הזמן למסרים חלף".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר