נתניהו בגבול לבנון: אחרי שספגנו מכה איומה לפני שנה - אנחנו משנים את המציאות מקצה לקצה

ראש הממשלה ביקר בבסיס צה"ל במרחב גבול לבנון, שם קיים הערכת מצב ביטחונית עם מפקד פיקוד צפון • נתניהו קיבל סקירה על פריסת הכוחות, ההישגים המבצעיים שהושגו ויעדי ההמשך

נתניהו בגבול הצפון. צילום: : חיים צח/ לע"מ.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (ראשון) בבסיס צה"ל במרחב גבול לבנון, שם קיים הערכת מצב ביטחונית עם מפקד פיקוד צפון, אלוף אורי גורדין, ועם מפקד אוגדה 36 תא"ל מורן עומר, במהלכה סקרו את פריסת הכוחות בשטח לבנון, ההישגים המבצעיים שהושגו, ואת יעדי ההמשך.

נתניהו ואלוף פיקוד הצפון, צילום: חיים צח/ לע"מ.

במהלך הסקירה שוחח ראש הממשלה עם מפקדי החטיבות באוגדה 36 אודות הלחימה הרב זירתית העצימה, שבה הם נוטלים חלק מזה כשנה. לאחר מכן, שוחח ראש הממשלה נתניהו עם לוחמים מהאוגדה.

עומר מירון/ לע"מ

נתניהו אמר לאחר הפגישה עם החיילים: "אני נמצא פה עם חיילי צה"ל בגבול הצפון. כמה מטרים מכאן נמצאים חבריהם מעבר לגבול, מפרקים את תשתיות הטרור שחיזבאללה הכין כדי לתקוף את יישובינו.

"אמרתי להם: אתם גיבורי התהילה. אתם - יחד עם חבריכם, חיילי צה"ל וכוחות הביטחון בעזה, ביו"ש, במרחב כולו - אתם מחוללים נפלאות, אתם אריות. לפני שנה אנחנו ספגנו מכה איומה. ב-12 החודשים שעברו אנחנו משנים את המציאות מקצה לקצה. כל העולם משתאה מהמכות שאתם מנחיתים על אויבינו ואני מצדיע לכם ואומר לכם: אתם דור הניצחון.יחד נילחם ויחד ננצח - בעזרת ה'".

 

נתניהו בסקירה הביטחונית, צילום: חיים צח/ לע"מ

ראש הממשלה שמע מאלוף גורדין על השמדת יכולות חיזבאללה שהושגה במהלך הקרקעי ובהפעלת האש העצימה. אל ראש הממשלה התלוו ראש הסגל, צחי ברוורמן; המזכיר הצבאי של ראש הממשלה, אלוף רומן גופמן; ודובר ראש הממשלה, ד״ר עומר דוסטרי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר