בנט בתגובה לקריאות להפסקת אש בין ישראל לחיזבאללה: "זו ההגדרה של חוצפה"

הלילה פרסמו נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ונשיא צרפת עמנואל מקרון הצהרה יחד עם מדינות נוספת, בה קראו להפסקת אש זמנית ומיידית שתימשך 21 ימים • רה"מ לשעבר: ‏"סוף סוף (ואפילו מאוחר מדי) ישראל מגיבה, ‏אז פתאום, העולם מחליט שעכשיו זה הזמן להפסקת אש?"

נפתלי בנט. צילום: גדעון מרקוביץ'

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט הביע הבוקר (חמישי) ביקורת נוקבת על הקריאות להפסקת אש בין ישראל לחיזבאללה: "זו ההגדרה של חוצפה". 

בפוסט שפרסם בחשבון ה-X, כתב: "פתאום העולם לוחץ להפסקת אש עם חיזבאללה. ‏זה פשוט לא עובד ככה. ‏חיזבאללה ירה בשנה האחרונה אלפי רקטות לעבר ישראל ללא שום סיבה לגיטימית. ‏חיזבאללה רצח עשרות ישראלים, כולל 12 ילדים ששיחקו כדורגל. 70,000 ישראלים הפכו לפליטים בתוך מדינתנו".

תקיפות צה"ל בלבנון, צילום: רויטרס

‏"סוף סוף (ואפילו מאוחר מדי) ישראל מגיבה ומשמידה בהדרגה את חיזבאללה", המשיך. "‏אז פתאום, העולם מחליט שעכשיו זה הזמן להפסקת אש? ‏זו ההגדרה של חוצפה. ‏ישראל חייבת להסיר את חיזבאללה כאיום על משפחותינו. ‏אם חיזבאללה רוצה שהאש תיפסק, שיתכבד להתפרק מנשקו ולהתרחק 15 ק”מ מגבול ישראל".

הלילה פרסמו נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ונשיא צרפת עמנואל מקרון הצהרה יחד עם מדינות נוספת, בה קראו להפסקת אש זמנית ומיידית שתימשך 21 ימים, בין ישראל לחיזבאללה, זאת על רקע המתיחות הגוברת באזור. 

ביידן ומקרון, צילום: AFP

"הגיע הזמן להביא להסדר בגבול ישראל-לבנון שיבטיח ביטחון שיאפשר לאזרחים לשוב לבתיהם", נכתב בהצהרה המשותפת שמגיעה לאחר פגישת השניים בשולי עצרת האו"ם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר