מלך ירדן, נשיא טורקיה ונשיא ברזיל נואמים באו"ם. צילום: EPA

הצביעות באו"ם: מאשימים את ישראל ברצח עם - ומתעלמים מחמאס

במוסד, שכבר מזמן כונה "או"ם שמום", נפתח אתמול מופע הצביעות השנתי • נאום אחר נאום, בשקרים ובסילופים, הניחו האנטישמים תשתית לקידום סנקציות נגד המדינה המצויה זה שנה במלחמה הצודקת בתולדותיה • השגריר דני דנון: "אנחנו לא תלויים באו"ם, לשמחתנו, אחרת מצבנו היה רע מאוד"

[object Object]

צריך להיות בעל קיבה חזקה במיוחד כדי לשרוד את מופע הצביעות והאנטישמיות השנתי שנפתח אתמול בעצרת האו"ם - בזמן שישראל מותקפת משתי חזיתות, בשנה שבה אלפי מחבלים ומתפרעים טבחו, אנסו, שרפו ורצחו ילדים, נשים, תינוקות וזקנים.

גם בשנה הזו ישראל "זוכה" לטיפול אישי של מנהיגים מרחבי העולם, שעולים בזה אחר זה ומדינת היהודים בפיהם. בזמן שבסודאן נרצחים באלפים, כאשר כבר שנתיים רוסיה עושה כרצונה באוקראינה - במקום שבו העומד בראשו כבר אמר ש"הטבח בישראל לא קרה בוואקום", המשיכו אתמול בדיוק באותם מסרים. חמאס, אגב, זכה להתעלמות מוחלטת.

מועצת הביטחון של האו"ם, צילום: אי.אף.פי

לאורך נאום אחר נאום - במילותיהם ובשקרים שהפיצו במוסד שכונה כבר לפני עשרות שנים, ובצדק, "או"ם שמום" - הניחו האנטישמים ושונאי ישראל תשתית לקידום סנקציות נגד המדינה. זו שנלחמת, תחת מגבלות החוק, במלחמה הצודקת בתולדותיה מול קנאים צמאי דם על גבולותיה וגם הרחק מהם. זו שאזרחיה, שב־7 באוקטובר רצו בסך הכל לחוג את חגם, מואשמים ברצח עם, בהרעבה.

מנהיגים "דגולים"

רק נזכיר לאותם מנהיגים "דגולים": אם זה היה תלוי בישראל - הסכמי הפסקת האש בעזה ובלבנון עדיין היו על כנם. מי שהפרו אותם היו סינוואר בעזה ונסראללה בלבנון, תוך הכרזה על כוונה לרצח עם ישראלי. חוסר היכולת שלהם הוא הדבר היחיד שעצר אותם מלממש "7 באוקטובר" פעם אחר פעם.

דברי דנון על ארדואן, "מחבל בחליפה, שמפיץ שנאה טהורה נגד ישראל", מתאימים לכל נואם שמכריז כי ישראל היא אויב

שגריר ישראל באו"ם, דני דנון, שנערך להשיב לטענות המופרכות שהועלו אתמול ויימשכו היום, אמר ל"ישראל היום" כי "מדינת ישראל לא תלויה באו"ם, לשמחתנו, אחרת מצבנו היה רע מאוד".

לדברי דנון, "יש מחבלים שחוטפים אזרחים למנהרות בעזה, יש מחבלים שיורים טילים מלבנון, ויש את ארדואן שמגיע בכל שנה לאו"ם ומפיץ שנאה טהורה נגד מדינת ישראל. ארדואן הוא מחבל בחליפה".

דני דנון בדיון במליאת האו"ם על ההסלמה בלבנון, צילום: UN Photo

ההגדרה הזו, אגב, יכולה להתאים לנואמים נוספים שהתארים האלה נחסכו מהם, בשל העובדה שישראל מנהלת חזית דיפלומטית מעונבת מול מי שלא מהססים להכריז עליה אויב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו