בצל ההסלמה בצפון: נתניהו ימריא לנאום באו"ם וישוב ביום שישי בצהריים

אחרי עיכובים וביטולים, מסתמן כי ראש הממשלה נתניהו ימריא לנאום באו"ם • נתניהו ישוב ארצה מיד לאחר נאומו ביום שישי • לא מן הנמנע שהנסיעה תבוטל ברגע האחרון על רקע המצב הביטחוני

נתניהו נואם באו"ם. צילום: EPA

למרות המצב הביטחוני: מסתמן כי על רקע סדרת עיכובים ודחיות, ראש הממשלה בנימין נתניהו ימריא לנאומו המתוכנן בעצרת האו"ם רק מחר בחצות, וישוב ארצה מיד לאחריו ביום שישי בצהריים. אילו בלשכתו אמרו הערב כי הוא ישוב במוצאי השבת.

הנסיעה המדינית שעמדה בסכנת ביטול בעקבות המצב הביטחוני וההסלמה בצפון מול חיזבאללה, נראית כעת קרובה יותר להתרחשות.

נתניהו באו"ם ב-2018, צילום: רויטרס

לאחר סדרת עיכובים שנמשכה לאורך השבוע האחרון, בהן דחיות של טיסות והצעה לשליחת מחליף, מסתמן כי ראש הממשלה נתניהו ימריא בכל זאת לנאום בעצרת האומות המאוחדות בסוף השבוע. אתמול התקבלה החלטה על דחייה נוספת בהמראה, כאשר נשקלה האפשרות שראש הממשלה ישוב ארצה רק ביום שבת, אך ככל הנראה האפשרויות שבפני נתניהו מצטמצמות.

תחילה היה מתוכנן שנתניהו ימריא לניו יורק ביום שני, אך בעקבות מצב המלחמה המתפתח, יציאתו נדחתה פעם נוספת, והמשלחת תצא ככל הנראה במהלך הלילה שבין רביעי לחמישי. מדובר במצב מורכב בו נדרש נתניהו לשקול את הנסיעה לנאום המדיני, מול ההתפתחויות בשטח.

השר רון דרמר (ארכיון), צילום: אמיל סלמן

על פי המידע שפורסם, אחת האפשרויות שעל הפרק הייתה שהשר רון דרמר יחליף את נתניהו בנאום, אך נכון לעכשיו נראה שנתניהו עצמו יישא את דבריו ויחזור מיד בתום הנאום ביום שישי בצהריים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר