נתניהו בקריה: "משנים את מאזן הכוחות בצפון, אנחנו עומדים בפני ימים מורכבים"

ראש הממשלה התייחס להסלמה בצפון מהבור בקריה שם קיים הערכת מצב ביטחונית עם הרמטכ"ל הרצי הלוי, שר הביטחון יואב גלנט ובכירים נוספים • "ישראל לא מחכה לאיום, אלא מקדימה אותו - אנחנו מחסלים בכירים, מחבלים וטילים המאיימים על ערי ישראל"

נתניהו בבור בקריה

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (שני) הערכת מצב ביטחונית בבור חיל האוויר בקריה, בהשתתפות שר הביטחון יואב גלנט, הרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי, מפקד חיל האוויר האלוף תומר בר ומזכירו הצבאי של ראש הממשלה אלוף רומן גופמן. במהלך הערכת המצב, הצהיר נתניהו כי ישראל פועלת לשנות את מאזן הכוחות בצפון ומסרה כי חוסלו אלפי טילים ורקטות שמכוונים לערי ישראל.

נתניהו התייחס לתקיפות בלבנון: "ישראל לא מחכה לאיום, אלא מקדימה אותו. אנחנו מחסלים בכירים, מחבלים וטילים המאיימים על ערי ישראל עוד ידינו נטויה." הוא הוסיף: "מי שמנסה לפגוע בנו, אנחנו פוגעים בו וביתר שאת. אני הבטחתי שאנחנו נשנה את המאזן הביטחוני, מאזן הכוחות בצפון - זה בדיוק מה שאנחנו עושים".

פטריות עשן עצומות, לבנונים צופים בפיצוצים מהחוף - כך נראות התקיפות בלבנון, צילום: אי.אף.פי

נתניהו הדגיש את חשיבות ההיערכות והזהיר מפני ימים מורכבים שעוד צפויים, תוך שהוא קורא לציבור: "אנחנו עומדים בפני ימים מורכבים. אני מבקש מכם אזרחי ישראל, שני דברים: ראשית, להישמע להנחיות פיקוד העורף, זה מציל חיים; ושנית, לעמוד יחד בנחישות, באחריות וכמובן גם באורך רוח"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר