גנץ תוקף: "נתניהו וסער שמים את המלחמה בצד, בשביל הפוליטיקה"

יו"ר המחנה הממלכתי התייחס להחלטה להוסיף את החזרת תושבי הצפון כמטרת לחימה רביעית: "טוב מאוחר מאשר אף פעם" • על האפשרות למינוי גדעון סער לתפקיד שר ביטחון: "הפקרות ביטחונית, ההגדרה במילון לפוליטיקה קטנה"

בני גנץ בוועידת MEAD בוושינגטון. צילום: איציק בלניצקי

יו"ר המחנה הממלכתי, ח"כ בני גנץ, נאם הבוקר (שלישי) בכנס מועצת המושבים והתייחס להחלטת הממשלה אמש להכניס את החזרת התושבים לצפון כמטרת לחימה רביעית. כמו כן, התייחס גנץ בנאומו לאפשרות שנידונה ביממה האחרונה על מינוי גדעון סער לתפקיד שר הביטחון, במקומו של גלנט.

ח"כ בני גנץ בגבול הצפון: "כדאי שנתעסק בפירוק חיזבאללה ולא בפירוק צה"ל"

״אני מבקש להרים דגל שחור. מה שנתניהו עושה בשעות האלו, מסכן את ביטחון ישראל באופן הכי מוחשי שאני זוכר שנעשה על ידי ראש ממשלה בזמן מלחמה", אמר גנץ. הוא הוסיף: "בחצי שנה איחור - הוסיפו את השבת תושבי הצפון לבתיהם למטרות המלחמה. טוב מאוחר מאשר אף פעם אבל החלפת שר ביטחון ערב יציאה למערכה עצימה בצפון שעלולה להפוך למלחמה אזורית- זו הפקרות ביטחונית. חיי אדם ועתיד האומה על הכף - והם בסידור עבודה והישרדות פוליטית".

גנץ וסער חותמים על ההסכם, צילום: ללא

בהמשך דבריו, התייחס גנץ, שמאחוריו קריירה צבאית ורמטכ"לות, להשלכות של חילופי שר הביטחון בעת הנוכחית: "החלפת שר ביטחון, כדי לקדם חוק שיעגן פטור מגיוס זו גם הפקרות מוסרית. בלתי מתקבל על הדעת שבזמן שחיילי מילואים מגיעים לסבב השלישי ואנחנו קוברים את מתינו ומתפללים למען פצועינו, ככה נוהגים מנהיגינו. זו ההגדרה במילון לפוליטיקה קטנה על חשבון ביטחון המדינה. כשהצטרפנו לממשלת החירום שמנו פוליטיקה בצד בשביל המלחמה, וכעת נתניהו וסער שמים את המלחמה בצד, בשביל הפוליטיקה.״

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר