ראש ה-CIA: "עובדים על הצעה חדשה, זו שאלה של רצון פוליטי"

וויליאם ברנס מבקר בימים אלו בלונדון להתייעצויות עם קהילת המודיעין הבריטית • במהלך מסיבת עיתונאים שקיים אמר כי "נמשיך לדחוף בצורה הכי חזקה שאנו יכולים, זה הפתרון היחיד, אין אלטרנטיבה אחרת"

ויליאם בארנס, ראש ה-CIA. צילום: רויטרס

ראש ארגון הביון האמריקני, ה-CIA, וויליאם ברנס, התייחס היום לסוגיית החטופים ואמר כי דרוש "רצון פוליטי" על מנת להביא לעסקה שתאפשר את שחרורם של חלקם.

ראש ה-CIA וויליאם ברנס, צילום: אי.אף.פי

ברנס מבקר בימים אלו בלונדון להתייעצויות עם קהילת המודיעין הבריטית. במהלך מסיבת עיתונאים שקיים אמר ברנס כי "נמשיך לדחוף בצורה הכי חזקה שאנו יכולים, יחד עם השותפות המתווכות, לכיוון של הפסקת אש ברצועת עזה, שהיא הפתרון היחיד, אין אלטרנטיבה אחרת. ברנס הביע תקווה שהשיחות יבשילו ויניבו תוצאות כבר בימים הקרובים. "זו שאלה של רצון פוליטי", אמר איש המודיעין, ברמיזה שנועדה ככל הנראה לישראל וחמאס כאחד.

לא מדובר בהתייחסות הראשונה של ברנס לסוגייה ביממה החולפת. במאמר משותף יחד עם ראש שירות הביון הבריטי MI6 , ריצ'רד מור, אמר ברנס כי ארגונו עובד "ללא לאות" על מנת לתווך הסכם בין ישראל וחמאס. "הארגונים שלנו מנצלים את הערוצים החשאיים שלנו על מנת לדחוף בחוזקה לאיפוק ולמניעת הסלמה", כתב ברנס בהודעה המשותפת שהופיעה בעיתון הבריטי "פייננשל טיימס".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר