נהג מונית: "אין עבודה, עדיף לעבוד בניקיון", ח"כית מהליכוד: "אני מחפשת מנקה כבר הרבה זמן"

חברת הכנסת קטי שטרית הגיבה בהתבטאות אומללה לנהג מונית ששיתף בקשיי הפרנסה שלו • הרשת לא נותרה חייבת

מצוך חדשות 13

חברת הכנסת קטי שטרית (הליכוד) הגיבה בצורה מעוררת תמיהה לנהג מונית ששיתף אותה בקשיי הפרנסה שלו.

שטרית והעיתונאי אריק וייס מחדשות 13 יצאו לרחובות ירושלים במסגרת פרויקט שבו פוליטיקאים נוסעים בתחבורה ציבורית ואוכלים פלאפל יחד עם וייס.

"הכל על הפנים, אין עבודה, ריק", סיפר בעצב נהג מונית. "הורידו גם במונה 40%. לעבוד בניקיון ב-5,000 ש"ח הרבה יותר שווה".

ח"כ שטרית הגיבה בלי לחשוב פעמיים: "אני מחפשת מנקה כבר הרבה זמן". נהג המונית השיב לה בפליאה "מה?".

הדברים עוררו סערה ברשת, נמתחה ביקורת על ח"כ שטרית לצד גל של ציוצים הומוריסטיים של גולשים אשר הגיבו בשנינות לאמירתה הבעייתית.

חבר הכנסת לשעבר אביר קארה כתב בחשבון ה-X שלו: ''נהג מונית שיתף בקושי שלו להתפרנס, קטי שטרית הציעה לו להיות מנקה אצלה בבית. מכיוון ששטרית ויתר המפלגה הקומוניסטית בליכוד הם חאפרים חסרי הבנה מקצועית או פרלמנטרית, אעזור לשטרית ואציע לה פתרונות שהיא יכולה לקדם כחברת כנסת''.

קארה הציע בין היתר להכניס את Uber לישראל והסביר כי המהלך "יאפשר לנהגים להרוויח יותר ולקבל יותר נסיעות". עוד הציע קארה לבצע⁠ "שינויי חקיקה, להפחית רגולציה ולהוריד את המונה המטומטם שגורם לנהגים להעדיף נסיעות בתוך העיר, או לעדיף לא לצאת בשעות מסוימות. הם מפסידים כסף למונה שמבוסס מנגנון ביקוש והיצע ולא הטמטום שיש להם היום''.

קארה הטיח בשטרית: "אתם אחראים על המצב הבטחוני בעקבותיו כבר עשרה חודשים אין תיירים מה שפוגע בעסקים בירושלים, ובכל הארץ חפשו דרכים להבטיח את הבטחון האישי כדי שתיירים יחזרו. לכל הבעיות האלו אחראית אך ורק הממשלה שגברתי חברה בה''.

גולש נוסף, אורי ברייטמן, הציע לח''כ שטרית להצטרף לצוות הכותבים של ''ארץ נהדרת'', והסביר: ''היא מעולה בחיקוי של פוליטיקאים מנותקים ומסואבים שחושבים רק על עצמם''.

הגולש מאיר מוסקוביץ' טען כי נהגי המוניות "הכניסו אותה לכנסת" ולכן "שיאכלו את הלקרדה שבישלו". מוסקוביץ' ציין כי הוא עצמו ''עובד בשנים האחרונות כנהג הסעות ומאוד נפגע כלכלית מהמצב הנוכחי''.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר