לאחר שקרא להטיל עליו סנקציות, סמוטריץ' עונה לשר החוץ של האיחוד האירופי: "תוקף את ישראל בשביל למצוא חן בעיני תומכי חמאס"

סמוטריץ׳ מאשים את בורל בתמיכה בציר הרשע האיראני ובחמאס • לטענתו, בורל לא באמת דואג לתושבי עזה ומשתמש בהם כקלף פוליטי • "יום יבוא ואירופה תתבייש במוסר הכפול שלו", אומר סמוטריץ'

בצלאל סמוטריץ' וז'וזף בורל. צילום: קוקו, AFP

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ הגיב היום (שני) בחריפות לקריאתו של שר החוץ של האיחוד האירופי, ג'וזפ בורל, להטיל עליו סנקציות בעקבות פעילותה של ישראל בעזה. סמוטריץ׳ האשים את בורל בתמיכה צבועה בטרור, בטענה כי דבריו של בורל, המגדירים את פעילות צה"ל בעזה כ"טבח החדש", הם ביטוי לתמיכתו בחמאס ובציר הרשע האיראני. סמוטריץ׳ הדגיש כי בורל בחר את הצד הלא נכון של ההיסטוריה.

סמוטריץ': "בורל שלא מפסיק להטעות וטוען שהפצצות צה"ל בעזה גרועות מאלה על גרמניה הנאצית והגדיר בעזות את מבצע ארנון לשחרור חטופינו כ"טבח החדש" בפלשתינים, דבריו מתפרשים כתמיכה בטרור צבוע ואל תטעו, ממש לא אכפת לו מתושבי עזה". 

רב פקד ארנון זמורה ז"ל, צילום: ללא

"לו היה אכפת לו מהם הוא היה תומך בזכותה וחובתה של ישראל להשמיד את חמאס מהר ככל הניתן ולשחרר את העזתים משלטון הטרור הדיקטטורי ששולט בהם בכח הזרוע מאז שנת 2007 ולאורך כל השנים מאז משעבד את כלל משאבי הרצועה לחפירת מנהרות וייצור נשק וטילים נגד ישראל במקום לרווחת האוכלוסיה", הוסיף שר האוצר.

סמוטריץ׳ המשיך במתקפתו על בורל, כשהוא מציין כי לו היה באמת אכפת לשר החוץ האירופי מתושבי עזה: "לו היה אכפת לו באמת מתושבי עזה הוא היה תוקף את החומה שהקימה מצרים סביב עזה כדי לכלוא את תושביה בכח ומסייע לאלו מהם הרוצים בכך לברוח מבית הכלא של חמאס בעזה, להשתקם ולמצוא חיים חדשים של חופש וביטחון במדינות האיחוד".

תושבי עזה בציר ההומניטרי, צילום: ללא

"אבל בשביל למצוא חן בעיניי כמה תומכי חמאס באירופה בורל מוכן להקריב גם את תושבי עזה ולתקוף את ישראל שנלחמת את מלחמתו של המערב כולו נגד הרוע והברבריות הרצחנית של חמאס וציר הרשע האיראני שמאיים על המערב כולו".

"יבוא יום ואירופה תתבייש בבורל ובמוסר הכפול של חלק מחבריה שמתייצבים לצד הרוע ונגד הטוב", אמר סמוטריץ'. לדבריו, בורל נכנע ללחצים פוליטיים באירופה ומעדיף לתמוך בכוחות הרשע והטרור על פני לחימה לצד הטוב. "המלחמה הזו דורשת את הבחירה בין טוב לרע, ובורל בחר את הצד הלא נכון", חתם סמוטריץ׳ את דבריו בתקיפות.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר