נתניהו לא קיבל את ממצאי תחקיר בארי לפני הפרסום

"ישראל היום" פנה לראש הממשלה לקבל את תגובתו לממצאים • מטעמו נמסר כי "אף גורם רשמי לא הגיש לו את ממצאי התחקיר נכון לכתיבת שורות אלה למרות שהם הועברו למערכות התקשורת מבעוד מועד ונמצאות באתר צה"ל" • אלא שגם שעה וחצי אחרי הפרסום בתקשורת, נתניהו בחר לצייץ מחדש תגובה של הליכוד על החלטת בג"ץ מתחילת השבוע • דובר צה"ל: "זה כמו כל תחקיר מבצעי אחר - מציגים לשר הביטחון"

מחכה. רה"מ נתניהו בבארי, אוקטובר 2023. צילום: אבי אוחיון/לע"מ

בזמן שכלי התקשורת נערכו לפרסם את ממצאי התחקיר על בארי הערב (חמישי), בשעות אחר הצהריים ראש הממשלה בנימין נתניהו עדיין לא קיבל את התחקיר באופן מסודר.

אלא שגם לאחר פרסום התחקיר בתקשורת, נתניהו דאג בחשבון ה-X שלו בין היתר לצייץ ביקורת של הודעת הליכוד על החלטת בג"ץ מתחילת השבוע. 

ראש הממשלה נשאל על ידי "ישראל היום" בשעה 17:00 לגבי תגובותו על התחקיר, ומטעמו נמסר כי "אף גורם רשמי לא הגיש לו את ממצאי התחקיר נכון לכתיבת שורות אלה למרות שהם הועברו למערכות התקשורת מבעוד מועד ונמצאות באתר צה"ל".

כאמור, חשוב לציין שהתחקיר פתוח לציבור החל משעה 15:00 באתר צה"ל, וכלי התקשורת פרסמו אותו בשעה 19:00.

תגובת הליכוד שנתניהו צייץ מחדש

אלא שגם לאחר באזור 20:30, התגובה של הליכוד שאותה צייץ מחדש נתניהו כלל ביקורת על החלטת בית המשפט העליון מתחילת השבוע.

מדובר צה"ל נמסר: "זה כמו כל תחקיר מבצעי אחר - מציגים לשר הביטחון". מקרה עבר שבו כן עודכן ראש הממשלה ישירות, היה בימי ממשלת נפתלי בנט, אז רה"מ. הוא עודכן באופן ישיר על ידי הרמטכ"ל דאז אביב כוכבי בתחקיר ירי הדו"צ הקטלני באגוז. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר