בתום דיון הקבינט: נתניהו כינס את צוות המו"מ לקראת יציאתם לקטאר

גורם ישראלי אמר לרויטרס: "סיכוי אמיתי לעסקה, הכל תלוי בנתניהו" • אחרי הקבינט, ראש הממשלה יערוך התייעצות נוספת • רה"מ ביקר בבור חיל האוויר בקריה והתייחס למצב בצפון: "בתוך המערכה הקשה מול לבנון קבענו עיקרון - מי שפוגע בנו דמו בראשו"

נתניהו וגלנט בקבינט (ארכיון). צילום: חיים צח/לע"מ

תם דיון הקבינט המדיני-ביטחוני בקריה בתל אביב: נתניהו מקיים דיון מצומצם עם שר הביטחון גלנט, השר דרמר, ח"כ דרעי והצוות הישראלי למו"מ, על מנת לקיים החלטות באשר למנדט בשיחות בקטאר.

מוקדם יותר, גורם ישראלי אמר לרויטרס כי במו"מ לעסקת חטופים "הושגה פריצת דרך משמעותית, יש סיכוי אמיתי לעסקה - הכל תלוי בנתניהו". 

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט עוד קודם לישיבת הקבינט לשלוח משלחת בראשות ראש המוסד דדי ברנע לשיחות. קודם לכן, נתניהו שוחח עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן

נתניהו בבור בקריה: "הדרך ארוכה, אבל אנחנו נחושים להחזיר את הביטחון לצפון" // צילום: איתי בין און / לע"מ

לאחר ישיבת הקבינט יתקיים דיון נוסף של נתניהו וצוות המשא ומתן. בשלב זה מסרבים בישראל לומר לאן תצא המשלחת ומתי.

עוד לפני ישיבת הקבינט ראש הממשלה נתניהו ביקר בבור חיל האוויר בקריה: ״קיבלתי סקירה מקיפה ממפקד חיל האוויר על הפעולות בהגנה ובהתקפה של חיל האוויר לטובת מדינת ישראל. התרומה היא עצומה ומתמשכת.

עסקה על הפרק. עצרת למען החטופים בת"א (ארכיון), צילום: גדעון מרקוביץ'

"בתוך המערכה הקשה מול לבנון קבענו עיקרון - מי שפוגע בנו דמו בראשו. אנחנו מממשים את זה הלכה למעשה. אנחנו יודעים שהדרך עוד ארוכה, אבל אנחנו נחושים להחזיר את הביטחון לצפון ולהחזיר את התושבים בביטחה לבתיהם״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר