ראש הממשלה נתניהו נפגש עם הסנאטור ג'ון פטרמן // צילום: עומר מירון / לע"מ

"עומדים לצד ישראל בעת הזו": רה"מ נפגש עם הסנאטור הדמוקרטי פטרמן

נתניהו נפגש עם הסנאטור ג'ון פטרמן, בלשכתו בירושלים • נתניהו אמר שעמידתו של פטרמן מול שונאי ישראל, כאשר הוא מניף את דגל ישראל, הייתה מעשה אמיץ • נתניהו אמר לפטרמן: "אמירותיך האמיצות, המצביעות על בהירות מוסרית ואומץ מוסרי"

[object Object]

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (רביעי) עם הסנאטור הדמוקרטי ג'ון פטרמן, בלשכת ראש הממשלה בירושלים. נתניהו הודה לסנאטור על ביקורו בארץ ועל תמיכתו העקבית בישראל ואמר כי עמידתו מול מפגינים פרו-פלשתינים, כאשר הוא מניף את דגל ישראל, הייתה מעשה אמיץ שחימם את הלב.

ראש הממשלה נתניהו והסנאטור פטרמן, צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

בפגישה השתתפו השר לעניינים אסטרטגיים, ראש המל״ל, היועץ המדיני ושגריר ארה״ב בישראל ג'ק לו.

נתניהו: "מעריכים את הידידות"

ראש הממשלה נתניהו: "בחודשים האחרונים אנחנו עוברים תקופה אפלה של מלחמה וייסורים. בתקופה הזו אני יכול לומר שלא היה לישראל חבר טוב יותר מאשר הסנאטור ג'ון פטרמן. סנאטור, ברוך הבא לישראל. אני רוצה להודות לך על אמירותיך האמיצות, המצביעות על בהירות מוסרית ואומץ מוסרי. אתה אומר את הדברים כמו שהם. אנחנו מעריכים את הידידות שלך בכל עת, אבל במיוחד בזמנים הללו. אז ברוך הבא חבר".

ראש הממשלה נתניהו והסנאטור פטרמן בלשכת רה"מ בירושלים, צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

הסנאטור פטרמן ענה: "אנחנו עומדים לצד ישראל בזמן הזה. אני כל כך מצטער על מה שנעשה לעם שלכם. זה כבוד להיות כאן היום".

אתמול נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש עם הסנאטור האמריקני ג'ון פטרמן, שהגיע לביקורו הראשון בירושלים, והודה לו על הבעת הסולידריות ועל תמיכתו המתמשכת בישראל. במהלך הפגישה הציג פטרמן להרצוג את הצמיד שהוא עונד, שהוענק לו על ידי משפחות שכולות שיקיריהן נרצחו בידי מחבלי חמאס בפסטיבל נובה ב-7 באוקטובר. הסנאטור הדגיש כי עד שכל החטופות והחטופים יוחזרו לבתיהם ולמשפחותיהם, הוא ימשיך לענוד את הצמיד.

הסנאטור הודה לנשיא ואמר: "אני מעריך מאוד את מילותיך החמות, אבל אני לא חושב שצריך להודות לי רק על כך שאני עושה את עבודתי. זו הייתה בחירה מאוד קלה וברורה בעקבות כל מה שעם ישראל עבר מאז 7 באוקטובר. חשוב לי מאוד להיות קול מאוד עקבי בעניין הזה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו