יועמ"ש הליכוד לבהרב מיארה: "סכנה ברורה לביטחונם של רה"מ נתניהו ומשפחתו"

עו"ד הלוי מבקש מהיועמ"שית לפתוח בחקירה פלילית נגד פעילי המחאה • במכתב נטען: "הרשת מלאה באיומים על ראש הממשלה כגון 'דרוש יגאל עמיר 2024' ו'נתניהו הוא מלאך המוות'"

מפגינים בקיסריה. צילום: גדעון מרקוביץ

יועמ"ש הליכוד, עו"ד אבי הלוי, שיגר היום (שני) מכתב ליועמש"ית גלי בהרב מיארה. עו"ד הלוי טוען כי קיימת סכנה ברורה ומיידית לביטחונם של רה"מ נתניהו ובני משפחתו. עו"ד הלוי מבקש להורות למשטרה לפתוח בחקירה פלילית נגד פעילי המחאה עמי דרור, אהוד ברנור וילונדה יבור.

הזוג נתניהו על המטוס (ארכיון), צילום: עמוס בן גרשום\לע"מ

במכתב כתב יועמ"ש הליכוד: "האיומים על ביטחונים הפיזי של בנימין נתניהו וילדיו, התעצמו משמעותית במהלך הימים האחרונים, ומחייבים פעילות עצימה ודחופה של רשויות האכיפה וחקירה של השב"כ - האחראי על אבטחתם".

מכתב יועמ"ש הליכוד ליועמ"שית, צילום: ללא קרדיט

עוד נכתב בפנייתו ליועמ"שית: "מתנגדי הממשלה הנבחרת התקהלו מחוץ למעונו של ראש הממשלה בקיסריה. מר עמי דרור, ממובילי המחאה הסית לרצח ראש הממשלה ואמר 'הוא בעצם השטן' ו'אנחנו נמחה את זכר נתניהו', כמו כן, קרא להחריב את מעונו של נתניהו: 'על חורבות הטירה שלו בקיסריה אנחנו נבנה מדשאה'"

עמי דרור נואם בהפגנה בקיסריה, צילום: ללא

עו"ד הלוי הוסיף: "המרחב הדיגיטלי רווי פרסומים המסיתים לרצח ראש הממשלה", והוסיף דוגמאות: "'דרוש יגאל עמיר גרסת 2024 ולהציל את ישראל'; 'הפתרון היחיד לחפש בשמאל מרכז אדם שיסכים לפעול כמו יגאל עמיר ולהקריב את עצמו'; 'מהפכה צבאית'; 'הפיכה דוגמת רומניה'; נתנהו כונה 'מלאך המוות' ו 'האויב הגדול ביותר שלנו'.

ח"כ בועז ביסמוט צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "הזכות להפגין ולהביע דעה היא חלק מהותי בדמוקרטיה, אבל כשביקורת הופכת להסתה לרצח ראש הממשלה - זה קו אדום!"

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר