שוב גילוי אנטישמיות: עובדת משרד החוץ הצרפתי לשעבר תלשה צילומי חטופים

פרסמה פוסטים המשווים בין מתקפות הטרור של חמאס להתנגדות הצרפתית נגד הכיבוש הנאצי • שרת החוץ: "שינאה, קיצוניות ואלימות אינן עולות בקנה אחד עם ניהול מדיניות החוץ של צרפת"

תולשת דיוקנאות חטופים. לא תועסק יותר במשרד החוץ

עובדת חיצונית לשעבר במשרד לענייני אירופה והחוץ בממשלת צרפת, תועדה היום בעת שתלשה שלטים עם דיוקנאות חטופים ישראלים המוחזקים בעזה, בהם ככל הנראה גם  אזרחים צרפתים, ככל הנראה קטינים. דובר המשרד ציין כי ברשותו פרסומים נוספים שלה, המשווים בין מתקפות הטרור של חמאס להתנגדות הצרפתית נגד הכיבוש הנאצי.

בהודעה שפרסם המשרד נאמר כי הפרסומים האמורים עומדים ככל הנראה בהגדרה של אנטישמיות אותה אימצה הברית הבינלאומית לזכר השואה, ואשר צרפת אישרה בפברואר 2019: "מערכת המשפט תקבע אם יש הצדקה להעמדתה לדין פלילי", צויין.

"הסרטון שפורסם היום מראה גישה, התנהגות ואמירות בלתי ראויות לחלוטין, הפוסלות מכל וכל אישה זו מלקיים קשרי עבודה עם המשרד לענייני אירופה והחוץ. אף על פי שאין יותר קשרים חוזיים בינה ובין המשרד תתבצע מהיום, לבקשת השרה קתרין קולונה, חקירה מנהלית לגבי תנאי גיוסה לעבודה", נמסר, "השרה חוזרת ומאשרת בתקיפות רבה ששינאה, קיצוניות ואלימות בהגדרתן אינן עולות בקנה אחד עם ניהול מדיניות החוץ של צרפת באופן ישיר או עקיף".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר