חזון אחרית הימים - משלחת ישראלית רשמית בערב הסעודית בהובלת קרעי וביטן

המשלחת, שהוסמכה בכתב אמנה חתום על ידי ראש הממשלה נתניהו, תשתתף בכנס בינלאומי המתקיים בריאד • השר קרעי צפוי להיפגש עם שגריר ארה"ב בערב הסעודית, עם שר התקשורת הטורקי ועוד

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי וחבר הכנסת, יו"ר ועדת הכלכלה דוד ביטן. צילום: דוברות משרד התקשורת

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי נחת הערב (שני), חול המועד סוכות, בריאד שבערב הסעודית, בראשות משלחת הכוללת את יו"ר ועדת הכלכלה, חבר הכנסת דוד ביטן, מנכ״ל ומשנה למנכ"ל משרד התקשורת, ראש מטה השר ודובר השר, מנהלת קשרי החוץ, נציגי מנהל הדואר ומשרד החוץ, ועוד, במשלחת שכללה בסך הכל 14 איש. 

משלחת ישראלית רשמית בערב הסעודית בהובלת קרעי וביטן// קרדיט: דוברות שר התקשורת

המשלחת, שהוסמכה בכתב אמנה חתום על ידי ראש הממשלה נתניהו, תשתתף בכנס בינלאומי המתקיים בריאד בימים שני עד רביעי, בה תפגוש בנציגים מרחבי העולם, ותייצג את מדינת ישראל בערב הסעודית לקול פעמי השלום.

במהלך הביקור, במסגרת כנס ה-UPU, צפוי השר קרעי לנאום בפני שרי תקשורת ונציגים מרחבי העולם - נאום שישודר באתר הכנס. בנוסף, צפוי השר להיפגש עם שגריר ארה״ב בערב הסעודית, עם שר התקשורת הטורקי ועוד.

השר אף הוזמן כאושפיזין לסוכתו של מוחמד סעוד ידיד ישראל מריאד, וצפוי לבקר בביתו - סוכת שלום. 

כזכור, לפני כשבוע ביקר בסעודיה שר התיירות חיים כץ. השר הגיע יחד עם פמלייתו לביקור היסטורי בריאד במטרה לקחת חלק בכנס של ארגון התיירות של האו"ם (UNWTO). לדבריו הוא "לא הסכים להגיע כאורח, אלא כגורם רשמי מטעם מדינת ישראל". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר