כיתת לימוד (אילוסטרציה). צילום: דוד כהן-ג׳יני

ארגון המורים העל יסודיים משהה את השביתה: "מתוך אחריות" - הלימודים יחודשו מחר

רן ארז מסר כי "למרות חוסר האחריות של משרד האוצר ופיצוץ במו"מ - אנו מודיעים על השהיית השביתה" • הוא הוסיף: "העיצומים ממשיכים - לא נותנים את הציונים, לא יוצאים לשום פעילות מחוץ לכתלי בית הספר" • הנהגת ההורים הארצית ומועצת התלמידים והנוער הארצית קראו הלילה להורים לא לשלוח את הילדים לתיכונים: "הילדים שלנו הם לא כלי משחק"

[object Object]

יו״ר ארגון המורים, רן ארז, הודיע הערב (ראשון) כי "מתוך התחשבות במצב הקיים ובמערכת החינוך", השביתה בתיכונים, שנמשכה זה היום התשיעי, מושהית.

"פניו לשביתה ממניעים לא ברורים". ארז, צילום: אורן בן חקון

"המאבק נמשך ואם לא נמצה את המו״מ ונגיע להסכם נחדש את השביתה. מתוך התחשבות במצב הקיים במדינה ובמערכת החינוך ומתוך אחריות עליה ועל התלמידים והמורים, אנחנו מודיעים על השהיית השביתה. העיצומים ממשיכים. לא נותנים את הציונים, לא יוצאים לשום פעילות מחוץ לכתלי בית הספר חוץ מהכנה לנסיעות לפולין".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ בירך: "טוב שארגון המורים עצר את השביתה, שלא היתה מוצדקת מלכתחילה. בוודאי לא בזמן מלחמה".

אפשר להמשיך לנהל מו"מ מבלי לפגוע בתלמידים במורים ובהורים.

עוד הוסיף: "אנחנו קוראים בהזדמנות זאת למנהלים שלא להתקשר עם מפעילי טיולים ותיאטראות וכדומה כי לא יינתנו אישורים לחריגה והכסף שישולם ילך לאבדון. ארגון המורים מודיע כי יינתנו מענקים על ימי השביתה שהתקיימה למורים הזכאים לכך ומאפשר לקבל הלוואות בהן המורה מחזיר את הקרן בלבד וארגון המורים ישלם את הריבית".

תלמידים נבחנים בבגרות באנגלית, צילום: יהושע יוסף

"מתוך אחריות למדינה, למורים ולתלמידים, למרות חוסר האחריות של משרד האוצר ופיצוץ במו״מ אנו מודיעים על השהיית השביתה. הלימודים יחודשו מחר בחטיבות העליונות וממשיכים במאבק בדרכים אחרות".

בתוך כך, הנהגת ההורים הארצית ומועצת התלמידים והנוער הארצית קראו הלילה להורים לא לשלוח את הילדים לתיכונים: "לעשות צחוק מתלמידי ישראל ולהודיע ב23:30 בלילה כשמחר יש לימודים בתיכונים, כשהעיצומים ממשיכים - לא בבית ספרנו.

הילדים שלנו הם לא כלי משחק בידי אף אחד מהצדדים.

אנו נשקול את המשך צעדינו".טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו