הסתדרות המורים הודיעה על שביתה בבית הספר שהושחת בעקבות ביקור השר קיש

הסתדרות המורים החליטה על השביתה של שעה לאחר שעשרות מפגינים התפרצו לשטח בית- הספר, שברו חלונות, עקרו ידיות של החדרים, שברו את דלת הזכוכית בספריה והתפרצו למטבחון • מנהלת בית הספר ועובדי ההוראה דיווחו כי "מדובר במחזה אימה והן חששו לבטחונן מול האלימות והוונדליזם"

שר החינוך יואב קיש. צילום: גדעון מרקוביץ'

הסתדרות המורים הודיעה כי תשבית היום (חמישי) את הלימודים בבית-הספר היסודי "האלה" בכפר מנחם למשך שעה בשל אירוע של אלימות והסגת גבול, שארע אמש בביה"ס.

הסתדרות המורים החליטה על השביתה לאחר שעשרות מפגינים התפרצו לשטח בית- הספר, שברו חלונות, עקרו ידיות של החדרים, שברו את דלת הזכוכית בספריה והתפרצו למטבחון. מנהלת בית הספר ועובדי ההוראה דיווחו כי "מדובר במחזה אימה והן חששו לבטחונן מול האלימות והוונדליזם".

מחאה נגד השר קיש שהגיע לבית הספר של תלמידי ניר עוז // רותם מאייר

האירוע החל בהפגנה מחוץ לכותלי בית הספר, במחאה על ביקורו במקום של שר החינוך, יואב קיש. כשהגיע השר החלה ההסלמה ומשתתפי ההפגנה קפצו מעל גדרות בית הספר והחלו להתפרע. בנוסף לפגיעה ברכוש בית- הספר ובציוד הם אף קיללו את צוות ההוראה והטיחו בפניהם קריאות גנאי.

מהסתדרות המורים נמסר כי "זכות המחאה והזעקה היא זכות יסוד אולם לא ייתכן שצוותי הוראה יחושו מאוימים. לא נאפשר התפרעויות בביתי הספר. לא ייתכן שצוות שלם של הוראה יחשוש מאנשים שפלשו לבית הספר והשחיתו רכוש וציוד. לכן מחר נקיים שביתה בת שעה."

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר