"ביביסטית מתועבת": אחרי שהוכפשה, איריס חיים מגיבה - "אני מוחלת ומקווה שימצא שלווה"

יותם גוטמן, מורה מהרצליה, הכפיש את אמו של יותם חיים ז"ל: "אפשר להגיד שהיא בלתי נסבלת? זורחת מאז שירו בבן שלה" • מאוחר יותר מחק את הציוץ והתנצל: "לא היה נכון לפגוע בכבודה" • איריס הגיבה: "אין מקום לשנאה - בפעם הבאה תחשוב על אמא שלך, גם לה יש בן בשם יותם" • תגובת משרד החינוך תובא כשתתקבל

איריס חיים, שבנה יותם נחטף ונהרג בשוגג מירי צה"ל, בוכה בטקס המשואות. צילום: המערך לטקסים ולאירועים ממלכתיים

"ביביסטית מתועבת שזורחת מאז שירו בבן שלה": יותם גוטמן, מורה מהרצליה, הכפיש בעמוד ה-X שלו (לשעבר טוויטר) את אמו של יותם חיים ז"ל, שנורה בשוגג בידי כוחות צה"ל, רק כי צידדה בשוטרים בהפגנות - ומחק את הציוץ.

"זורחת מאז שירו בבן שלה". הציוץ של יותם גוטמן, צילום: צילום מסך מתוך X

"אפשר להגיד שהיא בלתי נסבלת?" כתב. "ביביסטית מתועבת שזורחת מאז שירו בבן שלה. אני שמח שהוקל לה, אבל למה אנחנו צריכים לסבול אותה באולפנים?"

מאוחר יותר פרסם גוטמן התנצלות וכתב: "אני מתנצל על הציוץ מאתמול. לא היה נכון לפגוע בכבודה ואני מבקש את סליחתה".

תגובת משרד החינוך תובא כשתתקבל.

איריס הגיבה בעמוד האינסטגרם שלה וכתבה: "הבוקר כשהתעוררתי הבנתי שקרה משהו דרמטי. לא נהרג עוד חייל בלילה, לא חולצו חטופים, לא היה הסכם מדיני להשבת החטופים. היה ציוץ בטוויטר. הרבה אנשים הציעו לתבוע אותו על לשון הרע. כנראה גם הגיבו לו, כי הוא פרסם התנצלות קרירה ומאולצת".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by איריס חיים (@iris_haim1)

"האדם הוא מורה בישראל", הוסיפה איריס. "יש עוד כמוהו, אגב, שמוציאים דברים מהקשרם וכותבים לי שאני ביביסטית - מילת גנאי לכל אדם שלא יוצא נגד שנאה, זעם ופילוג. אני קיבלתי על עצמי החלטה להמשיך לדבר בעד האחדות. המסר שלי הוא שאין מקום למילים של שנאה, משום צד. אני מוחלת לך, יותם גוטמן, בדיוק כמו שמחלתי לחיילים. מאחלת שתמצא בנפש שלך מקום לשלווה. ובפעם הבאה שאתה כותב מילים פוגעות - תחשוב על אמא שלך. גם לה יש בן בשם יותם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר