הרמטכ"ל: "פגענו במערכים אסטרטגיים באיראן והשתמשנו רק בחלק מהיכולת שלנו"

דבריו של רב אלוף הרצי הלוי נאמרו בהערכת מצב שקיים בקריה עם עם חברי פורום המטה הכללי לאחר התקיפה הישראלית, "מבצע ימי תשובה" • עוד אמר "המסר שלנו הוא מסר מאוד ברור, הוא מתחבר לדברים שקרו בכל מזרח התיכון בחודשים האחרונים, כל איום, בכל זמן, בכל מקום, נדע להגיע - נדע לפגוע"

הרמטכ"ל בהערכת המצב בקריה

הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי קיים אתמול (שבת) הערכת מצב בקריה עם חברי פורום המטה הכללי לאחר תקיפת צה״ל באיראן במסגרת מבצע ״ימי תשובה״.

שם אמר בהתייחסות לתקיפה: "פגענו במערכים אסטרטגיים באיראן והשתמשנו רק בחלק מהיכולות שלנו. המסר שלנו הוא מסר מאוד ברור, הוא מתחבר לדברים שקרו בכל מזרח התיכון בחודשים האחרונים, כל איום, בכל זמן, בכל מקום, נדע להגיע- נדע לפגוע. והדבר הזה מקבל חיזוק משמעותי. אנחנו נראה עכשיו איך הדברים מתפתחים מוכנים לכל התרחישים בכל הזירות"

הערכת המצב בקריה, צילום: דובר צה"ל

מוקדם יותר היום, ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לראשונה למתקפה נגד איראן ואמר: "זוהי מלחמה קיומית - מלחמה של 7 חזיתות מול ציר הרשע בהובלת איראן. חיל האוויר תקף ברחבי איראן ופגענו קשות ביכולת ההגנה של איראן וביכולתה לייצר טילים, כל זה בא אחרי שבחודשים האחרונים פעלנו לפי תוכנית סדורה לקצץ את זרועות התמנון".

"התקיפה הייתה מדויקת ועוצמתית והשיגה את כל מטרותיה. על משטר זה להבין עיקרון פשוט - מי שפוגע בנו אנו פוגעים בו זה העיקרון שהנחה אותנו עד היום וזה העיקרון שינחה אותנו בהמשך הדרך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר