Loading...

כעס על המשטרה שפשטה על בית המשפחה של המחבל בפיגוע בגלילות: "היה לו אירוע מוחי" / ירון דורון

משפחת החשוד כמחבל מגלילות: "איבד שליטה על המשאית בגלל בעיות בריאותיות"

המשטרה פשטה על ביתו של נהג המשאית, נסראללה רמי תושב קלנסוואה • במשפחתו הביעו כעס רב בעקבות הטענה שהוא מחבל • בן דודו נסראללה עאבד: "זה לא פיגוע, זה תאונה - לא היה לו שום סכין" • ג'אמל בן משפחה: "לפני חודש היתה תאונה בקלנסוואה שנהג קיבל התקף לב - אם זה היה בכפר סבא זה היה פיגוע"

[object Object]

כוחות של משטרה ושב"כ פשטו היום (ראשון) על בית נהג המשאית שביצע את פיגוע הדריסה בגלילות בני משפחתו  של הנהג נסראאלה רמי בן 49, תושב קלנסוואה, טוענים כי הוא לא מחבל וכי מדובר בתאונת דרכים. "היה לו אירוע מוחי".

מחמוד אחיו טוען כי הטענה כי אחיו מחבל היא שקרית. "הכל שקר. יש לו רקע של מחלות. הוא איבד שליטה על המשאית בגלל בעיות הבריאות. זו תאונה". 

בני משפחתו של מחבל הפיגוע בגלילות, צילום: קוקו

גם בן דודו, נסראללה עאבד טוען כי מדוב בתאונה. "בנאדם מסכן.  החיים על הפנים אצלו. יוצא כל יום ב-4 לפני בוקר לעבודה. יש לו 4 ילדים. הוא דואג למשפחה ועושים ממנו מחבל. זה לא פיגוע, זה תאונה. שקר. לא היה שום סכין. היה לו מחלות רקע בלב. עבר צינתור. הוא קיבל אירוע לב ולכן איבד שליטה על המשאית. בן אדם מסכן. קודם בודקים ואחר כך קובעים אם זה פיגוע. שיביאו תיעוד שהיה לו סכין רצחו אותו בדם קר".

זירת הפיגוע בגלילות, צילום: קוקו

ג'אמל בן משפחה נוסף, ביקר את הקביעה החד משמעית. "לפני חודש היתה תאונה בקלנסוואה,  שנהג אוטובוס קיבל התקף לב. אם זה היה בכפר סבא זה היה פיגוע. אני נהג משאית וזה מפחיד עכשיו לנהוג במשאית. אם יקרה משהו יחשבו שאני מחבל".

המשטרה פשטה על ביתו של המחבל מפיגוע הדריסה בגלילות, צילום: קוקו

מחמוד, שכן של הנהג, דרש שיראו הוכחות לטענות כי רמי יצא עם סכין מהמשאית. "הוא נרצח על הכיסא של הנהג. בשביל להצדיק את הרצח שלו אמרו שהיה לו סכין. שיראו הוכחות שהיתה לו סכין. זה הייתה תאונה אבל החליטו שזה פיגוע ורצחו אותו".

"החליטו שזה פיגוע". הזירה בגלילות, צילום: קוקו

רפי כהן נהג האוטובוס, סיפר על האירוע הקשה: "נסעתי עם גימלאים של מזרחי טפחות. הגעתי לכביש 5 ופניתי למרכז מורשת המודיעין. עמדתי במפרץ האוטובוס. פתחתי שתי דלתות והגימלאים התחילו לרדת. אני גם ירדתי מהאוטובוס ותוך כדי שאני מדבר עם האחראי על הטיול ואז הגיעה משאית במהירות עצומה, מהירות מפחידה. אני רואה אותו שועט לאוטובוס. בתחנה היו חיילים ופנסיונרים והוא פגע בהם ופגע באוטובוס. מזל שהאוטובוס עמד שם כי הוא מנע את הפגיעה באנשים שהיו קדימה. נפגעתי בראש, ירד לי דם. בסך הכל אני בסדר. עשיתי בדיקות ושוחררתי מבית החולים. זה היה ממש מפחיד. רצו שם שוטרים וחיילים עם נשקים ושמעתי יריות. אני בהלם ממה שקרה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...