פיגוע בגלילות: 35 פצועים בפגיעת משאית בתחנת אוטובוס

פצוע אחד במצב אנוש, 6 בני אדם במצב קשה • ישנם עדיין לכודים • הוכרז אירוע רב נפגעים • עדים שהיו במקום מדווחים כי שמעו קולות ירי באזור • במשטרה מעריכים כי מדובר בפיגוע • נהג המשאית, אזרח ישראלי תושב קלנסווה נוטרל • עדת ראייה: "ירדתי מהאוטובוס ופתאום ראיתי משאית סוטה ופתאום כולם צעקו, היה מפחיד מאוד"

שידור ישיר מזירת הפיגוע בגלילות // משה בן שמחון

עשרות בני אדם נפגעו הבוקר (ראשון) מפגיעת משאית בתחנת אוטובוס באזור צומת גלילות, סמוך לסינמה סיטי. על פי הדיווחים המשאית סטתה בפתאומיות לעבר תחנת האוטובוס, נהג המשאית, ראמי נאטור, אזרח ישראלי תושב קלנסוואה, נוטרל.

בעקבות המקרה פונו לבתי החולים 35 פצועים, מתוכם 6 במצב קשה. 

זירת הפגיוע בצומת גלילות, צילום: קוקו

עדים במקום דיווחו על קולות ירי לפני שהמשאית סטתה לכיוון תחנת האוטובוס. במשטרה מעריכים כי מדובר בפיגוע. חלק מהנפגעים עדיין לכודים, צוות של פיקוד העורף הוזעק לזירה.

תיעוד מזירת הפיגוע בצומת גלילות// דוברות מד"א

חובש רפואת חירום במד״א רזיאל יוספוביץ סיפר: "הגעתי למקום במהירות באופנוע של מד״א. ראיתי במקום מספר אנשים לכודים מתחת למשאית והמפגע היה מנוטרל בתוך המשאית. יחד עם כוחות מד״א נוספים, התחלתי להעניק טיפול רפואי לפצועים ועזרתי לצוותים באמבולנסים ובניידות הטיפול הנמרץ בפינויים לבתי החולים להמשך טיפול".

זירת פגיעת המשאית, צילום: דוברות מד"א

שוקי גרין, עדת ראייה: "ירדנו מהאוטובוס אנחנו קבוצה של פנסיונרים של בנק מזרחי. חלק כבר ירדו וחלק לא. אני הייתי למטה. ואז הגיעה משאית ונכנסה בין הגדר לבין האוטובוס. מזל שהאוטובוס מנע קצת את המשאית. היו צרחות וענן של אבק.לנהג המשאית היתה סכין ביד והוא ניסה לרדת ממשאית ואז ירו בו".

פיגוע הדריסה בגלילות, הבוקר, צילום: AFP

דבורה: "ירדתי מהאוטובוס ופתאום ראיתי משאית סוטה ופתאום כולם צעקו. היה מפחיד מאוד".

השר איתמר בן גברי מגיע לזירת הפיגוע בצומת גלילות | ללא קרדיט

בעקבות הפיגוע, כביש 5 במחלף מורשה לכיוון מערב נחסם לתנועה, כלי הרכב מופנים לכביש 4. כביש 20 לדרום בכניסה למתחם גלילות חסום לתנועה. והכניסה לסינמה סיטי בכביש 2 חסום לתנועה גם כן.

השתתפו בהכנת הידיעה: איציק סבן, לילך שובל

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר