צה"ל: מסמכים חושפים כי שישה עיתונאי אל-ג'זירה הם מחבלים בחמאס ובגי'האד האסלאמי 

מידע מודיעיני ומסמכים רבים שנמצאו ברצועת עזה מאשרים כי שישה עיתונאי הרשת הקטארית - משוייכים צבאית לארגוני הטרור ברצועה • בין המסמכים שאותרו: טבלאות כוח אדם, רשימות קורסים להכשרות טרור, ספרי טלפונים ומסמכי משכורות למחבלים • מצה"ל נמסר: "השישה מהווים את חוד החנית של הפצת מסרי התעמולה של חמאס"

עיתונאי אל גז׳ירה המעורבים בפעילות טרור. צילום: דובר צה"ל

מסמכים מוכיחים את השתייכותם הצבאית של שישה עיתונאים פעילים ברשת אל-ג'זירה לארגוני הטרור חמאס והגי'האד האסלאמי: כך חשף צה"ל היום (רביעי) בהודעה. 

על פי צה"ל, מידע מודיעיני ומסמכים רבים שנמצאו ברצועת עזה מאשרים כי שישה עיתונאי הרשת הקטארית בעזה: אנס אלשריף, עלאא' סלאמה, חסאם שבאת, אשרף אלסראג', איסמאעיל אבו עמר וטלאל אלערוקי - הם מחבלים. 

עיתונאי אל-ג'זירה ופעיל טרור ברצועת עזה, צילום: דובר צה"ל

בין המסמכים שאותרו היו טבלאות כוח אדם, רשימות קורסים להכשרות טרור, ספרי טלפונים ומסמכי משכורות למחבלים המוכיחים כי הם מתפקדים כפעילי טרור של ארגוני הטרור ברצועה. עוד נודע כי המחבל והעיתונאי אסמאעיל אבו עמר נפצע לפני מספר חודשים בתקיפת צה"ל ברצועה. המסמכים  מאשרים פעם נוספת את פעילות הטרור שלו, ממנה ניסתה רשת אל-ג׳זירה להתנער.

מסמכים של עיתונאי אל-ג'זירה השייכים לארגוני טרור , צילום: דובר צה"ל

מצה"ל נמסר כי "מרבית העיתונאים שצה״ל חושף בתור פעילים בזרוע הצבאית של חמאס מהווים את חוד החנית של הפצת מסרי התעמולה של חמאס במסגרת עבודתם באל-ג׳זירה ובעיקר בצפון רצועת עזה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר