גלנט לטייסים: "אחרי שתתקפו באיראן - כולם יבינו על מה התאמנתם"

שר הביטחון ביקר בבסיס חצרים • "כל מי שחלם לנצח אותנו ולהכות אותנו - כבר לא נמצא בחלום הזה"

עוד מסר מאיים. שר הביטחון גלנט והטייסים בבסיס חצרים. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

"בכל מקום שניסו לפגוע בנו שילמו מחיר ומחיר כבד": על רק ההיערכות לתגובה ישראלית באיראן, שר הביטחון יואב גלנט הגיע היום (רביעי) לבסיס חצרים ושוחח עם הטייסים ואנשי הצוות.

שר הביטחון גלנט בשיחה עם טייסים ואנשי הצוותים הטכניים בבסיס חיל האוויר: ״אחרי שנתקוף באיראן כולם יבינו מה עשיתם בתהליך ההכנה והאימון. כל מי שחלם לפני שנה לנצח אותנו ולהכות אותנו - שילם מחיר כבד וכבר לא נמצא בחלום הזה״ // שחר יורמן

"יש לכם את הזכות להשתתף במלחמת שבע החזיתות ובכל החזיתות האלה צה"ל נמצא וחיל האוויר נמצא – עזה, לבנון, יהודה ושומרון, סוריה, עיראק, תימן ואיראן", אמר גלנט. 

״בכל מקום שניסו לפגוע בנו שילמו מחיר ומחיר כבד ומי שהיה לו חלומות בעזה לנצח אותנו ולהכות אותנו לפני שנה, היום הוא לא נמצא בחלום הזה אחרי שאין את סינוואר ועוד שורה ארוכה בצמרת וכל מה שנעשה שם על ידי צה"ל״.

״לחיל האוויר יש מרכיב מפתח בתוך העניין הזה וכל מי שינסה לפגוע בנו ייפגע - הדבר הזה נכון גם לגבי איראן. אחרי שנתקוף באיראן, גם במדינת ישראל וגם במקומות אחרים יבינו מה כולל תהליך ההכנה שלכם וההיערכות והמוכנות שלכם ולנו יש אמון מאוד גבוה ביכולות שלכם, באופן אישי בכל אחד וכקבוצה וכטייסת וכמובן, אמון מלא בצה"ל".

יותר משלושה שבועות עברו מאז מתקפת הטילים ב-1 באוקטובר על ישראל. מאז, הגבירו את ההיערכות בירושלים לתגובה הצבאית. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר