רב סרן (מיל') הרב אבירם חריב, אב לשישה, נפל בקרב בלבנון

חריב, סמג"ד במילואים, רב אולפנת דולב ואב לשישה, נהרג במהלך פעילות מבצעית • בן 43 במותו • ראש המועצה: "איש ספרא וסייפא שלקח את הערכים אליהם חינך אל שדה הקרב"

רב סרן הרב אבירם חריב. צילום: באדיבות המשפחה

רב סרן (מיל') הרב אבירם חריב, בן 43, נפל אתמול (שני) בהיתקלות בדרום לבנון. הרב חריב, תושב היישוב דולב שבבנימין, שירת כסגן מפקד גדוד במילואים. הרב חריב היה דמות חינוכית מוערכת ושימש כרב אולפנת דולב. הוא הותיר אחריו את רעייתו איילת ושישה ילדים: אחינועם (18), זיו (15), שחר (11), אורי (9), עמית (7) ועברי (4).

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ, ספד לו: "עם ישראל איבד מחנך דגול שלקח את הערכים אליהם חינך אל שדה הקרב. איש ספרא וסייפא". גנץ הוסיף כי הרב חריב "משאיר אותנו עם חלל גדול ועם צוואה גדולה - להמשיך אל הניצחון לתקומת עם ישראל".

עדי מינץ, תושב היישוב, מנכ"ל מועצת יש"ע לשעבר: "אבירם היה איש מוכר פה, כולם ראו אותו מסתובב. איש מלא הומור, מלא שמחת חיים ונתינה. שימש כמחנך ורב אולפנת דולב. היה אב משפחה מדהים עם שישה ילדים. היישוב מוכה בתדהמה. הוא היה חבר של כולם, מדבר ומתלוצץ עם כולם. וגם היה תלמיד חכם, אדם שכולו תורה, נתן שיעורים ביישוב".

צוותים מקצועיים מהיישוב דולב והמועצה האזורית בנימין מלווים את המשפחה בשעות הקשות. פרטי ההלוויה יפורסמו בהמשך.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר