האזעקות בגוש דן: יירוטים נצפו בתל אביב והמרכז - זוהו שיגורים שחצו מלבנון

הדי פיצוצים נשמעו בכמה יישובים במרכז ובגוש דן לאחר שאזעקות רבות הופעלו בכל המרחב • במקביל, התרעות הופעלו גם באזור מעגן מיכאל והסביבה, שם זוהתה נפילה בשטח פתוח • ממד"א נמסר כי טרם התקבלו קריאות על נפגעים • צה"ל: זוהו ב-20 שיגורים במטח מלבנון

יירוטים בתל אביב. צילום: יונתן דושניצקי

אזעקות הופעלו הבוקר (שלישי) במספר רב של יישובים מהגליל ועד השפלה. הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז וגוש דן, ושברי מיירט נפלו בבני ברק. במעגן מיכאל זוהתה נפילה בשטח פתוח, נזק קל נגרם במקום, ופצוע חרדה פונה לקבלת טיפול.

מצה"ל נמסר כי זוהו חמישה שיגורים שחצו משטח לבנון לאזור גוש דן, מרביתם יורטו. עוד נמסר מצה"ל, כי 15 שיגורים זוהו לעבר יישובי הצפון, חלקם יורטו והשאר נפלו בשטחים פתוחים.

שברי מיירט נפול בבני ברק, צילום: השימוש נעשה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

חיזבאללה קיבל על עצמו אחריות ל"מטחי רקטות לעבר פאתי ת''א ובסיס סטלה מאריס בחיפה", וטענו כי ביצעו ירי רקטי לעבר בסיס 8200.

בני ברק: תושבים מתעמתים עם אזרח שמחזיק בידו שברי מיירט

מהמשטרה נמסר כי זוהתה נפילה של שרידי יירוט במעגן מיכאל, נגרם נזק לרכבים חונים ולמבנה מגורים. עוד נמסר כי על פי גורמי רפואה, פונה מהמקום נפגע חרדה. לא דווח על נפגעים בגוף.

חבלני משטרה בזירת הנפילה במעגן מיכאל, צילום: AP

 

אנשים נכנסים למרחב מוגן בגן הבנים גבעתיים

אנשים במקלט בתל אביב, צילום: אורן בן חקון

ממד"א נמסר כי טרם התקבלו קריאות על נפגעים או נפילות. משטרת ישראל מבצעת סריקות על מנת לאתר זירות נפילה של פריטי רקטה בתחום המחוז. מוקדם יותר הבוקר הופעלו אזעקות בבנימין, שם זוהתה נפילה בשטח פתוח.

נזק שנגרם במעגן מיכאל

חלקי מיירט בבני ברק // צילום: שמעון ברוך

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר